Avatar billede anegry Nybegynder
24. november 2003 - 20:28 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

MS Direct Input, hkey_users/s

Er dette et program der skal være der, eller har det noget med spyware at gøre??
Avatar billede arlet Juniormester
24. november 2003 - 20:33 #1
Hvor har du fundet det henne??
Avatar billede anegry Nybegynder
24. november 2003 - 20:42 #2
Spybot fanget den, men kunde ikke fjerne dette
Avatar billede arlet Juniormester
24. november 2003 - 20:44 #3
Var den rød og har du stien, så har jeg programmet, der kan slette den http://www.spywarefri.dk/tipsogtricks.htm#dr.delete

men hvis spybot ikke lige kan slette den, så plejer den at spørge om den skal efter genstart..
Avatar billede pc-frede Nybegynder
30. november 2003 - 19:43 #4
100 poing og du får alt at vide
Avatar billede pc-frede Nybegynder
30. november 2003 - 19:44 #5
100 og alt er dit
Avatar billede arlet Juniormester
30. november 2003 - 19:47 #6
Hvad skete der her???
Avatar billede bredker Nybegynder
30. november 2003 - 20:02 #7
pc-frede >>syntes du ikke du skulle aflevere de point igen
du er oprettet i dag og alle spm du har svaret i kan dine svar ikke bruges til noget
du er vist kun ude på at skore nogle billige point
Avatar billede fromsej Praktikant
30. november 2003 - 20:07 #8
Er han anmeldt?
Avatar billede pc-frede Nybegynder
30. november 2003 - 20:14 #9
hallo jeg er 11 år og jeg er ligt ny og det er min far der har lavet dette spørmål
Avatar billede bredker Nybegynder
30. november 2003 - 20:17 #10
pc-frede du er anmeldt
lær lige at begå dig herinde og tænk på hvordan du svare
ellers må vi sige at du ikke er voksen nok til at deltage i spørgsmålende herinde
Avatar billede pc-frede Nybegynder
30. november 2003 - 20:20 #11
O.K det skal jeg nok

det var også kun for sjov
Avatar billede arlet Juniormester
30. november 2003 - 20:47 #12
Det her er klar pointoverførsel, da det er far og søn der laver sådan et nummer.

Jeg kunne forestille mig at der snart kommer en coadmin og beder anegry oprette et nyt spørgsmål med point..
Avatar billede eagleeye Praktikant
30. november 2003 - 22:26 #13
anegry og pc-frede >> Det er kun tilladt at havde en bruger profil. Når du er helt ny så tag et kig på denne side: http://www.ebruger.dk/faq/

pc-frede du bedes oprette et spørgsmål med point tilbage til anegry eller bedre endnu til arlet som har svaret på dette spørgsmål.

eagleeye / CoAdmin
Avatar billede anegry Nybegynder
01. december 2003 - 16:21 #14
Ja,
Jeg er utrolig ked af det, det er mit navn der er misbrugt, af min samboer og hans søn. Sorry
Avatar billede arlet Juniormester
01. december 2003 - 16:27 #15
Undskyldningen er accepteret, så mangler du bare at oprette et nyt spørgsmål
Avatar billede anegry Nybegynder
01. december 2003 - 19:22 #16
Det var for at vise min søn hvordan dette virker og er ellers meget tilfreds med at kunne spørge om alt muligt om edb.
Men hvis det er så ømtålig så sletter jeg naturligvis denne bruger.
Dette har faktisk gået noget ud over familien og det er det ikke vær
Mvh
Bjarne Petersen
Avatar billede fromsej Praktikant
01. december 2003 - 19:41 #17
Der er jo ikke sket større skade, og vi har fået en god forklaring, så tingene burde være redet ud nu, hvis du lige giver arlet de 30 point.
Avatar billede eagleeye Praktikant
01. december 2003 - 21:48 #18
anegry som fromsej skriver der er ikke sket nogen skade og der en god forklaring på hvorfor det er sket, så er denne sag ikke længere, naturligvis må i hvade en bruger hver. Dog bør du få din søn til at give arlet de 30 point ;)
eagleeye / CoAdmin
Avatar billede bredker Nybegynder
03. december 2003 - 20:16 #19