Avatar billede nato Nybegynder
15. september 1999 - 10:54 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Startside

Hvordan skal man oprette et link, der gør den bestemte side, man er på, til brugerens startside ?
Avatar billede fcs Novice
15. september 1999 - 11:12 #1
Se på http://www.stilmark.dk/tools/
og klik på bookmark button. Der står hvordan man laver en knap med "Bookmark denne side nu" og Gør denne side til din startside"
Avatar billede fcs Novice
15. september 1999 - 11:15 #2
Ups, glemte at skrive at de kun virker i IE5 (eller 4+, kan ikke lige huske det)
Avatar billede skjoldby Nybegynder
15. september 1999 - 11:18 #3
fcs>> Det er da ikke en bookmarkfunktion han søger. Er det nato???

Uden at jeg ved det 100% tror jeg ikke det kan lade sig gøre. Har du set det nogen steder???
/ skjoldet
Avatar billede fcs Novice
15. september 1999 - 11:27 #4
Prøv at se mit svar, der står :
Der står hvordan man laver en knap med "Bookmark denne side nu" og "Gør denne side til din startside"

Altså til sidst i svaret: "Gør denne side til din startside"
Så vidt jeg forstod på spørgsmålet var de dette der blev spurgt om eller hvad???
Avatar billede skjoldby Nybegynder
15. september 1999 - 11:32 #5
Undskyld....
Jeg skulle vist have gået tidligere i seng i går...
Avatar billede nof Nybegynder
15. september 1999 - 13:10 #6
Her er koden, du skal bruge:

<a class="chlnk" style="cursor:hand" HREF onClick="this.style.behavior='url(#default#homepage)';this.setHomePage('http://www.Dit-site.dk');"><font face="Tahoma" color="#0000A0" size="2">Klik
her, hvis du har IE5.0 og hvis Dit-site skal være din startside</font></a>

Mvh
nof
Avatar billede nof Nybegynder
15. september 1999 - 13:10 #7
...vær lige opmærksom på at det kun virker i IE5!
Avatar billede fcs Novice
15. september 1999 - 13:28 #8
Var det ikke også hvad jeg skrev (omend via et link)?
Avatar billede nof Nybegynder
15. september 1999 - 13:47 #9
...nej, jeg har det fra et spørgsmål jeg engang har oprettet!

Mvh
nof
Avatar billede fcs Novice
15. september 1999 - 13:51 #10
Hvad er det for et spørgsmål? Jeg vil gerne se hvordan de gør det?
Avatar billede jumper Nybegynder
17. september 1999 - 00:06 #11
hmm, jeg ville have svaret nej til at det overhovedet kunne lade sig gøre, men typisk Microsoft.

Den funktion står ikke i nogen som helst standarder og er fundet på af Microsoft.

Den kan jo også misbruges for vildt, istedet for at man skal trykke på linket kan det jo bare gøres automatisk.

/Thor
Avatar billede nof Nybegynder
17. september 1999 - 16:56 #12
Avatar billede fcs Novice
17. september 1999 - 17:47 #13
OK, der var nogle nemme point til dig. Grunden til at jeg spurgte var at jeg selv faldt over det en dag på nettet, men havde ikke set det her på Eksperten.
Avatar billede nof Nybegynder
19. september 1999 - 10:45 #14
...det kan nogen gange være en god ide, lige at søge efter, om der er andre som har oprettet det samme spørgsmål.

Mvh
nof