Avatar billede -sloth- Nybegynder
24. november 2003 - 19:38 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

Mr. Bean??

Hej eksperter....

Er der nogle der kan fortælle mig om Mr. Bean har lavet en film hvor billedet af Mona Lisa aptræder eller har større betydning??

-Sloth-
Avatar billede zamba Nybegynder
24. november 2003 - 19:39 #1
ja det har han 100% har den på video
Avatar billede -sloth- Nybegynder
24. november 2003 - 19:40 #2
Hvad hedder den?
Avatar billede exp Juniormester
24. november 2003 - 19:41 #3
Du tænker ikke på "Mr. Bean - The ultimate disaster movie"?  Det er godt nok ikke  Mona Lisa det går ud over...
Avatar billede -sloth- Nybegynder
24. november 2003 - 19:42 #4
Nej, den som på dansk hedder Mr. Bean i hollywood er det et billed af Whistlers Mother, men jeg mener bare der er en anden film hvor Mona Lisa er med i!?
Avatar billede zamba Nybegynder
24. november 2003 - 19:43 #5
http://images.google.dk/images?q=mr+bean&hl=da&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8

der er nogle sider med billeder mener at jeg har set ham med et billede! hvor han stikke det underlige fjæs ud af hovedet! på mona
Avatar billede -sloth- Nybegynder
24. november 2003 - 19:54 #6
Sagde du ikek at du havde filmen....? Hvad hedder den?
Avatar billede exp Juniormester
24. november 2003 - 19:56 #7
zamba >>
Det billede du tænker på er ikke fra en film... det er bare et billede
Avatar billede thedarkrider Nybegynder
24. november 2003 - 20:20 #8
Ja, det er plakaten "Mona Beana"... :)
Avatar billede diddel Nybegynder
25. november 2003 - 13:36 #9
Jeg tror også det må være den der på dansk hedder "BEAN - den ultimative katastrofevideo", selvom det ikke er Mona Lisa, men Whistlers mor det går ud over :-)
Avatar billede -sloth- Nybegynder
27. november 2003 - 14:02 #10
Altså, han har ikke lavet noget som helst hvori der indgår et billed af Mona Lisa?
Avatar billede exp Juniormester
27. november 2003 - 14:32 #11
Ikke en film... det er jeg RET sikker på...
Avatar billede thedarkrider Nybegynder
27. november 2003 - 15:28 #12
Det eneste han har lavet med Mona Lisa er plakaten "Mona Beana"
Avatar billede -sloth- Nybegynder
27. november 2003 - 23:31 #13
Tak skal i have!! De som vil have del i pointsne må gerne lave et svar...tak
Avatar billede exp Juniormester
28. november 2003 - 08:36 #14
c",)