Avatar billede sandra26 Nybegynder
12. januar 2001 - 14:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

indsæt objekt i word

jeg har en fil i excel som skal indsættes som objekt iword....og den er 23 rækker og 6 celler lang....men når jeg har den i word fylder den en hel side......jeg vil gerne have den til at fylde meget mindre, helst ikke over 1/3 del af siden....hvordan?
Avatar billede riversen Nybegynder
12. januar 2001 - 15:12 #1
Jeg tror det eneste du kan gøre er at bruge en mindre skriftstørrelse for at få det til at fylde mindre...
Så vidt jeg ved er det ikke muligt at formindske området ligesom et billede.

mvh.

Rene
ICQ # 19463099
Avatar billede janvogt Praktikant
12. januar 2001 - 15:15 #2
Ganske simpelt:
Træk i højre hjørne for at gøre arket mindre.

For at der ikke \"forsvinder\" nogle celler skal du lige klikke et andet sted i dit Word-dokument, inden du \"fanger og trækker\" i hjørnet.
Avatar billede riversen Nybegynder
12. januar 2001 - 15:22 #3
ja, der kan man bare se...det virkede ikke for mig før...*S*
men jeg forstår ikke det sidste du mener...

Når jeg indsætter excel objektet og klikker på det en gang er det bare at trække i et af hjørnerne...det er ikke nødvendigt at klikke et andet sted i dokumentet
Avatar billede sandra26 Nybegynder
12. januar 2001 - 15:27 #4
takker......*s*