Avatar billede hardwaretweaker Nybegynder
24. november 2003 - 17:50 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Projekt-Manager system

Goddag.

Jeg har fået en fantastisk ide (syntes jeg selv) som kort fortalt går ud på at lave et online projekt-managing site (mere info om det vil selvfølgelig komme når jeg finder de rette mennesker). Jeg søger en eller to dygtig(e) PHP programmør(e) som stadig har troen på succes. Du skal kunne kode det fornødne avancerede system evt. i samsarbejde med en person mere. Jeg er selv grafiker og vil gerne hjælpe på et punkt hvis det falder i jeres interesse.

Hvis du sidder med disse talenter eller hvis du mener at du kan bidrage til projektet på en anden måde så smid da lige en besked.
Avatar billede charmekbh Nybegynder
24. november 2003 - 18:11 #1
vær lige opmærksom på at der i .net som standard læreeksempler er lavet som tidsregistrering for projekter.
Inklusive projekthierarki.

Kig på det og se om det er værd at forbedre i forhold til din plan
Avatar billede hardwaretweaker Nybegynder
24. november 2003 - 18:37 #2
FOrklar lige lidt nærmere...er ikke helt med på det du siger??
Avatar billede charmekbh Nybegynder
24. november 2003 - 18:41 #3
I .net læreeksempler er der lavet nogle standard forums.

bl.a. en tidsregistrerings engine, hvor man kan oprette projekter og tidsregistrere på projekterne med forksellige brugere.

Brugere kan have forskellige projektroller.

Der kan tidsregistreres med forskellige arter.

http://www.asp.net/Default.aspx?tabindex=9&tabid=47

hvis du vil læse lidt mere om det.

Det er fornuftigt lavet, og grafikken er lækker.

Tjek det
Avatar billede hardwaretweaker Nybegynder
24. november 2003 - 20:41 #4
ja men jeg har mine ideer til systemet. Dette her skal jo være noget hvor folk siger WoW det kunne vi da godt bruge til noget. Det er skal være lige til et 13 tal :)
Avatar billede charmekbh Nybegynder
24. november 2003 - 21:07 #5
nå ok, held og lykke.
hvorfor bruge php når asp.net kan ALT på den halve tid.

det kan integreres op imod outlook, ms project, alle microsoft produkter...

men som sagt... held og lykke!!!
Avatar billede hardwaretweaker Nybegynder
24. november 2003 - 21:31 #6
jo tak
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2003 - 01:05 #7
Hey

Jeg vil gerne høre lidt mere om dine idéer.
Mail mig evt. på michael@nsec.dk
Avatar billede hardwaretweaker Nybegynder
25. november 2003 - 15:48 #8
Mail sendt newage..
Søger stadig flere henvendelser.
Avatar billede hardwaretweaker Nybegynder
26. november 2003 - 16:50 #9
Hmm...er min ide så dårlig?? Søger flere henvendelser!! :=)
Avatar billede charmekbh Nybegynder
26. november 2003 - 17:18 #10
php duer jo ikke!
Avatar billede hardwaretweaker Nybegynder
26. november 2003 - 18:28 #11
Jo. PHP er klart bedst til dette formål (syntes jeg). Hvis der er folk derude der mener de kan lave dette system så er i da velkomne til at smide en besked.
Avatar billede hardwaretweaker Nybegynder
26. november 2003 - 18:29 #12
også selvom at du kan kan lave det i ASP eller ASP.net....smid en besked alligevel..
Avatar billede hardwaretweaker Nybegynder
28. november 2003 - 17:14 #13
KOM NUU...skal bruge flere!!!
Avatar billede 1-line.dk Nybegynder
28. november 2003 - 19:55 #14
smid en mail på bnp@1-line.dk med lidt mere info!
Avatar billede hardwaretweaker Nybegynder
29. november 2003 - 21:10 #15
mail sendt....flere henvendelser tak :)
Avatar billede hardwaretweaker Nybegynder
02. december 2003 - 16:30 #16
FLERE HENVENDELSER!!
Avatar billede staz Nybegynder
03. december 2003 - 15:01 #17
hardwaretweaker >> Du kan jo ikke bare regne med at folk springer på når det eneste der står er: "at lave et online projekt-managing site". Hvis jeg skulle (ikke fordi jeg kan) bliver intresseret ville jeg have mere info før jeg ville sende dig en mail.

charmekbh >> Du kan ikke sige at php er dårligere end asp. Det er en religionssag, og man kan aldrig bliver enig.
Avatar billede charmekbh Nybegynder
03. december 2003 - 15:22 #18
Præcis, en religionssag... MEN syntes nu alligevel at det er lidt bedre perspektiverne taget i betragtning... og udviklingsværktøjet syntes jeg også er i enklasse for sig..

Og hvis du er uenig, så slåsser vi..... WANT A PIECE OF ME??
Avatar billede hardwaretweaker Nybegynder
04. december 2003 - 13:15 #19
staz...jeg er klar over at der er meget lidt info...men det er fordi at det site vi er igang med er det eneste i danmark så jeg ønsker ikke at folk render med min ide som jeg før har prøvet..