Avatar billede master-zalle Praktikant
24. november 2003 - 17:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan det gå galt?

Jeg har lige fået nyt bundkort.

Men jeg tror min hdd er i stykker. Sker der noget ved at koble den til alligevel for at finde ud af det???

+ det samme med mit grafikkort.

Skader det bundkortet ved at prøve???
Avatar billede peet-49 Novice
24. november 2003 - 17:24 #1
Ikke normalt, det afhænger af hvad der er galt med den gamle HD og grafikkort.
Avatar billede peet-49 Novice
24. november 2003 - 17:24 #2
Bundkortet er kortslutningssikret, men kun til en hvis grænse.
Avatar billede zn1ske Nybegynder
24. november 2003 - 17:30 #3
Jeg ville gøre det hvis jeg var dig. Har aldrig hørt om et bundkort gå i stykker pga en hdd også med grafikkortet og hvis det nogensinde skule ske så...
har du da stadig garatien.
Men er 99,9% på at der sker INTET
Avatar billede peet-49 Novice
24. november 2003 - 17:36 #4
Takker for point.