Avatar billede medjeti Nybegynder
12. januar 2001 - 14:39 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

WAP-Emulator

HejHej

Findes der en gratis WAP-emulator derude?

Jeg har nappet flg. kode et sted fra, men surprise, den siger den er Not Licensed.

<applet name=spe codebase=\"http://relay.yospace.com/spe/\" archive=\"sp-we1-001.jar,sp-we2-001.jar,sp-we3-001.jar\" code=\"com.yospace.emulator.applet.PhoneApplet\" width=137 height=281 align=right style=\"border: 1px solid black\">
    <param name=\"cabinets\" value=\"ms-sp-we-001.cab\" >
    <param name=\"servlet-url\" value=\"http://relay.yospace.com/servlets/emulator\">
    <param name=\"wml-homepage\" value=\"http://wap.tv2.dk\">
    <param name=\"phonePropsPath\" value=\"/nokia/n7110a/com.yospace/cropped/green/size1\">
    <param name=\"background-loading\" value=\"false\">
    <param name=\"user-agent\" value=\"WAP-emulator - ttv.tv2.dk\">
</applet>

Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede keysersoze Guru
12. januar 2001 - 14:43 #1
jeg mener at der findes en på enten www.activeserverpages.dk eller www.netcoders.dk
Avatar billede chruker Nybegynder
12. januar 2001 - 14:51 #2
Jeg mener Nokia wap emulator er gratis.
Avatar billede getalife Nybegynder
12. januar 2001 - 14:55 #3
hva med www.gelon.net
Avatar billede crunch Nybegynder
12. januar 2001 - 15:15 #4
m3gate er en god og gratis emulator..

http://www.numeric.ru/m3gate/download/
Avatar billede medjeti Nybegynder
12. januar 2001 - 15:22 #5
OBS: Det er en java-applet e.l. jeg eftersøger, ikke en klient-applikation.
Anyway, tak for tippet, I er alletiders... Jeg kigger på det.
Avatar billede oleprds Nybegynder
13. januar 2001 - 19:41 #6
Avatar billede janegil Nybegynder
15. januar 2001 - 16:24 #7
Applet? Hvorfor det? Ledende web-browsere (les Opera) har jo innebygget støtte for WAP/WML?

Er du ute etter å teste hvordan sidene ser ut, eller vil du bare lese dem fordi du vil se innholdet?
Avatar billede rasmusw Nybegynder
01. februar 2001 - 00:08 #8
www.ericsson.com/developerszone har browser (R520m og R320s) i deres WapIDE SDK. Derudover har de en tidsbegrænset udgave af deres Gateway og meget mere.
Avatar billede medjeti Nybegynder
01. februar 2001 - 00:20 #9
Ooops er den stadig åben...

Well der var ikke rigtig nogen der kunne hjælpe med en gratis wap-emulator-applet, og nu skal jeg ikke bruge den længere...
Men tak fordi I prøvede...
Avatar billede munch Nybegynder
12. juli 2001 - 16:21 #10
www.wapemulator.com kan man signe up til en gratis emulator. Man indtaster bare hvilken WAP url den skal vise og så bliver implementeringskoden sendt til dig.

Det kunne jo være du fik brug for den :-)