Avatar billede the_akk Nybegynder
24. november 2003 - 16:30 Der er 11 kommentarer

Visning af billede fra comp. til tv

Jeg har et Geforce Fx 5200 128MB grafikkort med tv-out, men jeg kan ikke få et billede i farve frem på mit tv. Jeg har forbundet min comp. og tv'et med et kabel fra comp. og en scart omdanner.

mvh. akk
Avatar billede svb Nybegynder
24. november 2003 - 16:31 #1
Hvilken slags scart omdanner, har du prøvet med et rent S-vhs kabel? Det plejer at virke...
Avatar billede suspekt Nybegynder
24. november 2003 - 17:19 #2
kører du xp????
og hvis ja er det så home eller profissionel?
jeg mener at man ikke kan kører tv-out på home edition.
Avatar billede svb Nybegynder
24. november 2003 - 17:31 #3
Jo jo, man kan sagtens køre tv-out med home edition...
Avatar billede the_akk Nybegynder
24. november 2003 - 17:35 #4
jeg har xp-office
Avatar billede svb Nybegynder
24. november 2003 - 17:51 #5
Nej office er word, excel, acces osv. Men du kører højst sandsynligt xp, home edition! Hvilke metoder har du prøvet?
Avatar billede the_akk Nybegynder
24. november 2003 - 18:05 #6
hov.... jeg mente selvfølgelig xp-professional...

jeg har været inde under egenskaber for skærm - indstillinger - advanceret - grafikkort - og derfter nview... her har jeg sagt clone screen..
Avatar billede svb Nybegynder
24. november 2003 - 18:09 #7
Har du skiftet mellem diverse av kanaler? Og har du prøvet kun med S-vhs stikket?
Avatar billede the_akk Nybegynder
24. november 2003 - 18:57 #8
ja, og nej... jeg har ikke noget s-vhs på mit fjernsyn eller video... jeg har derimod på min dvd... men jeg ved ikke hvordan man få dvd'en til at vise billedet fra comp....
Avatar billede suspekt Nybegynder
24. november 2003 - 19:01 #9
så skal du kører signalet fra din dvd til dit tv
Avatar billede the_akk Nybegynder
24. november 2003 - 19:09 #10
det gør jeg også... men jeg ved ikke hvordan jeg får signalet frem på min dvd..!
Avatar billede svb Nybegynder
24. november 2003 - 19:39 #11
Har du da video-indgang på din dvd?