Avatar billede aksone Nybegynder
24. november 2003 - 15:04 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

mobo - ram - gfx

Hejsa

Jeg vil gerne have nogle faq's omkring hardware jeg skal købe.
som i kan se i titlen skal jeg have nyt bundkort,ram og grafik kort, jeg vil gerne have noget der sparker lidt røv ;). Jeg ved ikke om min cpu mm har nogen indflydelse på dette:

intel-P4 2.4[alt fra dell]

ang. det mobo jeg søger. har jeg lige et spørgsmål til. Jeg har overvejet lidt omkring få dual ram, eller er normal? ram det bedste?
jeg vil gerne have links og priser på det hele :] må dog max koste 4000,-

mvh. aks
Avatar billede ird Praktikant
24. november 2003 - 15:08 #2
akk sorry så ikke det var Pentium

så skal du bare lige have et andet mobo
Avatar billede ird Praktikant
24. november 2003 - 15:08 #3
Avatar billede ird Praktikant
24. november 2003 - 15:23 #4
Har smidt et svar du kan acceptere hvis jeg gav dig det du havde brug for eller siger du bare til

Ha det godt
Avatar billede ird Praktikant
24. november 2003 - 15:27 #5
hvorfor afviste du??
Avatar billede aksone Nybegynder
24. november 2003 - 15:33 #6
det er fint det du har givet mig :S.. men du har altså ikke helt besvaret mig på mine spøgrsmål skal da blive lidt klogere? og de links du har givet mig er meget gode og det må jeg jo sige tak til.
Så læs før du svare og ikke tænk på de point? du kan tænke at jeg er et dumt svin nu men jeg mener det er fair..
Tænk før du svare ;)
Avatar billede ird Praktikant
24. november 2003 - 15:34 #7
Nej nej men ved ikke lige hvad det er du mangler svar på???

Er det dual Ram du mener er dette da kun at tilråde
Avatar billede ird Praktikant
24. november 2003 - 15:39 #8
Avatar billede zn1ske Nybegynder
24. november 2003 - 17:02 #9
Du SKAL have dual for at være lidt på forkant. :)
Og en p4 2.4 800 fsb
og et mobo der passer.
find det hele på www.edbpriser.dk
Avatar billede aksone Nybegynder
25. november 2003 - 10:13 #10
"Altså giver Dual Channel mellem 8-16% bedre ydelse i de ovenstående RAM tests. I 3dMark2001SE 330 (hvilken giver en indikation om systemets ydelse i spil), ses derimod at den ekstra båndbredde næsten ikke giver nogen højere ydelse" - taget fra http://www.itzonen.dk/content/artikel.asp?Articleid=19
siger jeg mange tak. jeg er ikke hardware nørd men gamer derimod meget mere. jeg skal bare have et mobo ram og gfx så jeg kan give den lidt gas i de nyere spil :)
Men jeg siger mange gange tak! Det har været en stor hjælp