Avatar billede elcoolio Nybegynder
24. november 2003 - 00:58 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Eksporterede mails

Når man eksporterer mails i Outlook hvor pokker ligger programmet dem så hen?? man kan jo ikke vælge destination så vidt jeg kunne se i processen.

På forhånd tak.

(Jeg snakker om Filer/Eksporter/Meddelelser)
Avatar billede tumben Novice
24. november 2003 - 01:10 #1
..du snakker om express..ikke ??...bare søg på C efter *.dbx
Avatar billede elcoolio Nybegynder
24. november 2003 - 01:14 #2
Åh sorry... Jo det er POutlook Express! ;)

Jeg vil lige sige det videre i morgen og så kigger jeg ind forbi med nogle point såfremt han finder frem til noget ham min kammi! ;)

Du for da på forhånd tak for det hurtige svar på trods af tidspunktet!
Avatar billede tumben Novice
24. november 2003 - 01:22 #3
du kopier simpelthen bare alle de filer den finder...fdet er så din backup af al din post.
hvis det er meningen at posten skal over på en anden maskine....så kopier du alt hvad den finder...over i den mappe du har sat under "funktioner"...."indstillinger".."vedligeholdelse"....eller hvad det heder på dansk...store folder.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
24. november 2003 - 01:50 #4
Jo når du siger filer - eksporter så vælger du selv hvor du lægger dem hen. Vælger du ikke selv et sted, så er det sikkert i c: dokumenter det gemmer i.
Avatar billede tumben Novice
24. november 2003 - 12:55 #5
aovergaard...hvad er det for en expres du taler om ???....for min OE 6.0...gemmer heller ikke  når man exporterer...densiger den exporterer til OUTLOOK...eller exchange...andet sker der ikke..så jeg kopierer bare mapperne istedet for
Avatar billede victor-1 Nybegynder
24. november 2003 - 13:06 #6
Min metode:
1: Opret to nye mapper - Sendt post og Modtaget Post.

2: Åben f.eks - Sendt post og sørg for at den ikke er maksimeret.
(bør ikke fylde mere end ca. 1/4 af skærmen)

3: Åben Outlook Express - heller ikke maksimeret - 1/4 af skærmen.
(nu kan du se begge ruder på skærmen - flyt dem evt. til hvert sit hjørne - diagonalt)

4: I Outlook Express markerers mappen Sendt post, hvorved alle mails i den mappe kan ses - marker en enkelt mail, tryk Ctrl + A med tasterne, for at markere alle mails i mappen. Brug nu træk og slip metoden for at kopiere alle mails over i den nye mappe.

5: Gør det på samme måde med den modtagne post.

Efter en evt. Ny Installation af Windows, kan dette gøres i omvendt rækkefølge.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
24. november 2003 - 13:13 #7
tumben-> ups det var eksporter konti jeg nævnte *S*
Avatar billede victor-1 Nybegynder
13. december 2003 - 19:48 #8
Skal vi få afsluttet her eller hvad skal der ske ?
Avatar billede victor-1 Nybegynder
28. december 2003 - 02:36 #9
Synes du er lidt længe om at komme tilbage "elcoolio"