Avatar billede hebj Nybegynder
23. november 2003 - 22:50 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Logo konverteres til noget brugbart

Er der en der kan hjælpe mig med at konverterer en fil med et logo til noget brugbart ! altså eps eller noget !!
Jeg ved ikke hvad filnavnet er, men er muligvis lavet i Adobe ? jeg kan sende filen på mail

på forhånd tak
Avatar billede ztyxx Nybegynder
23. november 2003 - 22:52 #1
prøv at højreklikke på det, egenskaber, så burde du kunne se fil-formatet
Avatar billede hebj Nybegynder
23. november 2003 - 22:53 #2
Det er prøvet men jeg kan ikke se hvad det er ! der står bare "fil"
Avatar billede bufferzone Praktikant
23. november 2003 - 22:54 #3
Hvad hedder filen til efternavn. f.eks. .AI, .EPS eller noget andet
Avatar billede ztyxx Nybegynder
23. november 2003 - 22:54 #4
hvor meget fylder den ??
Avatar billede spe Nybegynder
23. november 2003 - 22:59 #5
prøv at sende den sup@tdcadsl.dk
Avatar billede hebj Nybegynder
23. november 2003 - 23:05 #6
Den skulle være på vej !! på forhånd tak
Avatar billede hebj Nybegynder
23. november 2003 - 23:06 #7
den fylder 50kb
Avatar billede spe Nybegynder
23. november 2003 - 23:32 #8
Har modtaget den og ingen problemer med at åbne den. Det er en Illustratorfil, sandsynligvis lavet på Mac. Men jeg har desværre ikke den skrift der er brugt, Eurostile ExtendedTwo.

Det ser ud som her www.dtpkursus.dk/eksperten/logo-blitz-[Converted].html i den konverterede udgave
Avatar billede pic Nybegynder
24. november 2003 - 16:58 #9
jeg har sikkert den brugte skrift - så hvis du skal have konverteret loget til et højtopløseligt jpg eller gif så giv mig et prej på exp@thechurch.dk
Avatar billede pic Nybegynder
25. november 2003 - 00:54 #10
kig forbi www.thechurch.dk/blitz.gif - jeg ved ikke lige hvordan eurostile extended 2 adskiller sig fra eurostile extended som jeg blev nødt til at bruge: jeg gad ikke lige fare land og rige rundt for at skaffe den helt rigtige.

så vidt jeg kan se er det en minimal forskel - og hvis du ikke skal bruge det til noget officielt mener jeg ikke at det gør noget at skriften evt. afviger en smule.

skal du bruge logoet til noget officielt vil jeg vove at påstå at du bør købe fonten: http://www.fonts.com/findfonts/detail.asp?pid=201792 - den koster 22$

ellers skal jeg få fat i en gammel kammerat og få ham til at konvertere logoet...
Avatar billede hebj Nybegynder
25. november 2003 - 15:31 #11
tak for hjælpen og til jer andre med de gode råd !!