Avatar billede bpme Nybegynder
23. november 2003 - 21:36 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Realone låser PC

Jeg er ikke sikker på at det er den rigtige kategori, MEN...... Så er den gal igen-igen.
Jeg har længe brugt den gratis realone player uden problemer. Nu er det sådan, at når jeg starter realone, starter den op på normal vis, men hvis jeg skal se et videoklip, fx. fra dr.dk, låser hele min PC. CTRL/ALT/DELETE virker end ikke. Der er kun den store knap!!! Jeg har downloadet alle updates, men intet virker.
Hjælp
Venligst Brian
Avatar billede c-holst Novice
23. november 2003 - 22:49 #1
prøv at afinstallere realone, og alle patces, codecs og andet du har rodet med for at få det til at virke. Geninstaller så, og se hvad der sker ved det.
hent lige nyeste version først
Avatar billede viciodk Praktikant
23. november 2003 - 22:50 #2
Brug en anden afspiller en RealOne. Den er ikke specielt god...
Avatar billede bpme Nybegynder
24. november 2003 - 07:50 #3
viciodk: Jeg ser en del tv klip på min pc, som alle afspilles i realone, sååååå....
Avatar billede bpme Nybegynder
24. november 2003 - 18:52 #4
c-holst: Så er det prøvet.......og desværre ikke fundet i orden!! PC'en låser også når jeg prøver at køre noget fra realone's egen hjemmeside. HVA SÅ???
Avatar billede viciodk Praktikant
25. november 2003 - 03:55 #5
bpme -> RealOne er altså ikke det eneste program der kan afspille RealMedia-filer. Selv bruger jeg Real Alternative 1.10: http://www.softrom.ro/11098.asp, men jeg kunne lige så godt have brugt jetAudio 5.1: http://www.jetaudio.com
Avatar billede cyberspace Nybegynder
25. november 2003 - 10:16 #6
Har kun haft problemer med real one, så find en anden afspiller der kan afspille dine filer prøv f.eks. et af de link oven over
Avatar billede bpme Nybegynder
25. november 2003 - 20:01 #7
Nu har vi virkelig balladen: Jeg har downloadet JETAUDIO.....installeret korrekt......genstartet.....og forsøgt at afspille et klip fra DR.DK......MED SAMME RESULTAT SOM VED REALONE????!!!! JETAUDIO STARTER OP, FINDER KLIPPET OG MASKINEN LÅSER........FAST
H J Æ L P
Avatar billede viciodk Praktikant
25. november 2003 - 23:15 #8
Kan være din Windows-installation trænger til en repair...
Avatar billede c-holst Novice
01. december 2003 - 22:35 #9
hvordan går det så?
har du fået det til at køre?
prøvede du en repair?

vi hører gerne hvordan det går med problemet
Avatar billede bpme Nybegynder
01. december 2003 - 22:44 #10
Det går absolut ikke. Problemet består. Efter installering af Jetaudio, som ikke virkede, har jeg afinstalleret samtlige afspillere bortset fra Windows Media Player, som PC'en er født med. Derefter har jeg geninstalleret Realone.......med samme resultat. En repair er ikke udført, da jeg er bange for at formatere hele skidtet, og jeg har endnu ikke fået flyttet det vigtige over. Så Eksperter.....tænk gerne videre
Avatar billede bpme Nybegynder
01. december 2003 - 23:04 #11
Jeg har lige prøvet en repair, men jeg mangler en administratoradgangskode!!! Hvordan finder jeg den??? Min maskine er en Aldi Medion, hvor alt er pre-installeret.
Avatar billede c-holst Novice
01. december 2003 - 23:56 #12
her må jeg nok stå af, håber de andre kan hjælpe dig videre
Avatar billede cyberspace Nybegynder
19. december 2003 - 09:30 #13
bpme>> RealOne sucks. Jeg har kun haft problemer med RealOne. Jeg har faktisk aldrig! kunne bruge den, da den hver gang jeg ville se videoklip og streaming meldte fejl. Jeg har prøvet mindst 3 forskellige versioner af RealOne, samt geninstalleret flere gange. men hvergang når jeg ville afspille, dukkede et vindue op med fejlmedd. (fejlmedd kom ikke fra min pc men fra de hjemmesider jeg ville afspille fra) :-(

brug anden afspiller!
Avatar billede cyberspace Nybegynder
23. januar 2004 - 12:39 #14
viciodk>> du linker til Real Alternative 1.10 men så hvidt jeg kan se er det ikke mulæigt via linket at finde programmet.

Jeg kunne nemlig godt tænke mig at få fingrene i programmet, da jeg også har problemer!! med RealOne :-((
Avatar billede cyberspace Nybegynder
23. januar 2004 - 12:51 #15
lige meget har fundet et link der virker!!!