Avatar billede a-torsten Nybegynder
23. november 2003 - 18:17 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

God Simpel Editor

Hej...

Nu er det efterhånden ca. 1000 år siden der sidst er sket noget i denne kategori....Så nu vil jeg sætte lidt skub i sagerne...

Det jeg søger er en god simpel editor til CF.

Eneste "krav" er at den skal farve ens tags og så skal det være muligt at have flere templates åben samtidigt...

Nogle ideer..??

/Anders

PS: Det gør ikke noget hvis den er gratis, men dette er intet krav
Avatar billede mlyager Nybegynder
23. november 2003 - 18:36 #1
homesite ... der findes ikke noget bedre ...! :)
Avatar billede a-torsten Nybegynder
23. november 2003 - 18:40 #2
Hmm... Det må jeg da lige kigge på....

Vender tilbage senere....

Lad bare svarene strømme ind i denne overbefolkede kategori...

/Anders
Avatar billede bjornicle Nybegynder
23. november 2003 - 22:47 #3
Jeg kan kun give mlyager ret, faa fat i coldfusion studio eller homesite (som er stort set det samme)
Dog tror jeg desvaerre at den seneste version er bundled sammen med dreamweaver, og med mindre du vil have bloatware extreme vil jeg fraraade dig at bruge dette, med mindre du ogsaa er designer. Jeg bruger selv studio 5 og kunne ikke finde paa at opgradere forelobigt.
Avatar billede bjornicle Nybegynder
23. november 2003 - 22:50 #4
Og til din kommentar om den lille aktivitet her i gruppen tror jeg det er fordi det ikke er saa svaert at lose problemer i coldfusion som f.eks. asp/php, og saa er det (heldigvis) for dyrt for de fleste :)
Avatar billede a-torsten Nybegynder
23. november 2003 - 22:58 #5
Bjornicle og Mlyager

Tak for de fine svar.... Jeg kigger lidt på det....

/Anders
Avatar billede a-torsten Nybegynder
23. november 2003 - 23:10 #6
Btw... Er der ikke et eller andet med at der er en channel på irc hvor coldfusion-folket holder til.?

/Anders
Avatar billede bjornicle Nybegynder
23. november 2003 - 23:32 #7
der er paa baade undernet og efnet, er selv paa efnet
Avatar billede mlyager Nybegynder
24. november 2003 - 17:09 #8
bjørn ... kom lige med noget mere om det ... pls.

ps. er du den bjørn, som for nogle år siden var ansat på TM i vejle ?? - for så har vi arbejdet sammen ... hehe...
Avatar billede bjornicle Nybegynder
24. november 2003 - 17:16 #9
kom lige med noget mere om hvad ?

Og ja, det var mig der var i TM :)
Avatar billede mlyager Nybegynder
24. november 2003 - 18:20 #10
"der er paa baade undernet og efnet, er selv paa efnet" ...

Ja, der kan man bare se ... hehe ...
Avatar billede bjornicle Nybegynder
13. januar 2004 - 14:37 #11
heh, forst nu ser jeg at du har skrevet noget mlyager
du ville gerne vide noget mere om de irc channels hvor cf coderne "haenger" ?
Avatar billede foxwell Nybegynder
07. juli 2004 - 13:02 #12
EditPlus! www.editplus.com... og så har den indbygget ftp...

det hele skal skrives i hånden!!! =)