Avatar billede cain Nybegynder
23. november 2003 - 17:15 Der er 2 kommentarer

Counter-strike

Hej her mestere!!!

JEg kører en counter-strike server...

JEg kører dec server og der kan folk godt se sen men når jeg laver en hvor kjeg selv spiller kan folk ikke se den... hvad der der galt og det er en 1.5 server og hvordan får jeg den til at køre med en masse fps...

2 ghz
512 ram
geforce 4 ti4800
Avatar billede mjall0w Nybegynder
23. november 2003 - 23:39 #1
forstår ikke lige det første du siger men det med fps skal du installere HLDS pingbooster som du kan finde her: http://hullu.xtragaming.com/files/booster_mm-1.70.zip

Men prøv lige at forklar det første lidt bedere :)
Avatar billede cain Nybegynder
23. marts 2004 - 13:34 #2
det her spm havde jeg sq helt glem hehe men en bonus til dig da jeg gamer 1.6 nu