Avatar billede dhgpower Nybegynder
23. november 2003 - 12:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Skyskraber script

Hej!

Jeg sidder og mangler et script til en skyskraber reklame, dem som sidder ude i siden, og vil gerne have at hvis man scroller ned af følger den med.

Kan bare ikke få noget af det jeg selv laver til at virke - Nogen som har et script liggende?

Tak!
Avatar billede roenving Novice
23. november 2003 - 12:37 #1
style="background:url('dinAnnonce.gif') fixed right top no-repeat;"
Avatar billede dhgpower Nybegynder
23. november 2003 - 12:43 #2
Øh tror ikke du helt forstår hvad jeg spørg efter.

Ligesom på www.jubii.dk hvor reklamen i højre side følger med ned...???
Avatar billede roenving Novice
23. november 2003 - 12:51 #3
fixed skulle få den til t blive på skærmen ...
Avatar billede hoejrup Nybegynder
23. november 2003 - 13:10 #4
Avatar billede hoejrup Nybegynder
23. november 2003 - 13:11 #5
Det var et svar.

/per