Avatar billede johnny_graversen Nybegynder
23. november 2003 - 10:16 Der er 2 kommentarer

ønsker at ændre vores "3" drev til et drev på XP

Godmorgen på Eksperten.

Vi har et lille problem hos os.Vi har fået XP på vores computer, og haft besøg af en tekniker til opsætning af internet, og det hele fungere fint, men problemet er bare vi har 3 drev ? C med 2GB, D med 15GB, og G med 2GB. alle installationsfilerne ligger på G, og der er kun 152 mb tilbage, og der bliver mindre og mindre plads når vi opdaterer. Vi ville gerne ændre det hele til et drev c som vi havde på 98..kan vi det uden det går ud over vores internet, ellers koster det jo en  tekniker igen, alle de andre programmer har vi på cd'er..så er der en der kan hjælpe os med at slå de tre drev sammem ???
Hilsen
Johnny
Avatar billede makman Nybegynder
23. november 2003 - 15:26 #1
Hej. Der er et bestemt program der kan gøre det.. Problemet e bare at jeg ikke kan huske hvad det hedder.. Noget med "Super..." .. Prøv at søg på google
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. november 2003 - 18:13 #2
Du skal bruge Powerquest Partition Magic.

makman> de skal søge på google... javel ja. Og hvad er det så lige søgeordene skal være? da ikke Super *LOL*