Avatar billede j_s_a Nybegynder
23. november 2003 - 09:22 Der er 1 løsning

Hjælp med at omformulere lidt engelsk

Jeg skal omformulere dette lille horoskop på engelsk:

Hvordan siger man "Vægt" ?? Er det Libra?

Are you pushing your luck?? Perhaps.
But what else are you supposed to do? You face a challenging situation.
You don´t have the resources. Somehow, you have to find a way to deal with the difficulty, and in the absence of any other credible option will have to involeve hoping for the best. As is happens, you have good reason to be hopeful. Your problems are not as intense as they seem and ultimately, they are working your favour. Expect a week in which you start to feel much more inspired...

Nogle der vil hjælpe med det??
Avatar billede j_s_a Nybegynder
23. november 2003 - 19:25 #1
LUKKER