Avatar billede fbb Nybegynder
23. november 2003 - 01:16 Der er 43 kommentarer og
1 løsning

Bil-design

Hej folkens..
Jah, jeg skal bruge lidt grafik + det skal sættes op i simpelt html.
Alt det med funktioner fixer jeg selv.

Dette er et design der skal bruge i ca 2 mdr. da det er et design til mens vi bygger en bil.
Senere skal der laves et design når bilen er færdig, men den tid, de points ;)..

Jeg ved ikke rigtigt hvordan det skal se ud, men jeg har valgt 2 billeder der skal indgår i designet.

http://www.frederikbb.dk/Kristian%20Pedersens%20Turbo%20projekt/galleripic/39.jpg
og
http://www.frederikbb.dk/Kristian%20Pedersens%20Turbo%20projekt/galleripic/60.jpg

Designet skal være stille og roligt, men  self., skal det se godt ud.

Håber en eller anden vil brygget noget godt sammen.

Title tekst: Kristian Pedersen's Turbo Projekt

/FBB
Avatar billede bibor Nybegynder
23. november 2003 - 17:34 #1
Jeg skal se hvad jeg kan gøre med det :)
Avatar billede bibor Nybegynder
23. november 2003 - 18:58 #2
Jeg har arbejdet på denne side:

http://www.duniop.frac.dk/bilside/

Stille, rolig og pæn design :)

>>Bibor<<
Avatar billede bibor Nybegynder
23. november 2003 - 18:59 #3
skriv hvis der er noget som skal rettes på den
Avatar billede cdc Novice
23. november 2003 - 19:07 #4
det var da et sjovt design bibor, syes jeg kender det igen

/cdc
Avatar billede fbb Nybegynder
23. november 2003 - 19:59 #5
hmm godt nok er jeg stiv lige nu, men synes ikke rigtigt at jeg kan se design?..

Kan det være frac der er nede som altid??
Avatar billede fbb Nybegynder
24. november 2003 - 10:54 #6
bibor, jeg kan ikke se dit design..

Andre der vil prøve???
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
24. november 2003 - 17:47 #7
vil da meget gerne kigge på det,
Avatar billede fbb Nybegynder
24. november 2003 - 17:49 #8
Lyder godt, ser jeg frem til!
Avatar billede fbb Nybegynder
24. november 2003 - 17:52 #9
Du behøves ikke lave html, hvis det er!
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
24. november 2003 - 17:52 #10
hmm men har du ikke andre billeder, altså hvor man ser den mere direkte i en slags profil
Avatar billede fbb Nybegynder
24. november 2003 - 18:03 #11
Det er de 2 bedste jeg har... eller har 60 andre, men det er de bedste desværre
Avatar billede fbb Nybegynder
24. november 2003 - 18:18 #12
http://www.frederikbb.dk/Kristian%20Pedersens%20Turbo%20projekt/galleripic/

Her kan du se billederne, på designet skal der bare være et før og et efter billede af den er blevet malet!!
Avatar billede fbb Nybegynder
24. november 2003 - 21:53 #13
chokobear_dk - ville du kigge på det??
Avatar billede hyttemeier Nybegynder
25. november 2003 - 00:48 #14
Lavede lige et hurtigt forsøg, godt nok ikke med de billeder du foreslog og jeg fik ikke lige navnet med i titlen, men det kan der jo laves om på.
Tag et kig:

www.myplace.dk/hyttemeier/hpturbo.jpg

/Hyttemeier
Avatar billede fbb Nybegynder
25. november 2003 - 01:07 #15
Tja ser jo meget godt ud, tænkte på om du ikke kunne tage et af billederne hvor den er malet og smide op i hjørnet?? Måske klippe lidt i det, så bare sæt det ind lige som du har gjort i main.

Menu må godt være lidt mere rund hvis du kan og der må godt stå:
Kristian Pedersen's

Måske sådan her:
Kristian
    Pedersen's  (tror det kunne se godt ud.)
Avatar billede hyttemeier Nybegynder
25. november 2003 - 17:06 #16
Jo, jeg kigger lige på det i løbet af aftenen :)

/Hyttemeier
Avatar billede fbb Nybegynder
25. november 2003 - 17:24 #17
Lyder godt!!
Avatar billede hyttemeier Nybegynder
25. november 2003 - 20:48 #18
Så er der et nyt forslag klar.

http://www.myplace.dk/hyttemeier/hpturbo2.jpg

/Hyttemeier
Avatar billede fbb Nybegynder
25. november 2003 - 20:54 #19
hehe, menu er fin nok, bare lav den anden top som før, og så bare tilføj
Kristian
    Pedersen's

Det der ser ikke så fint ud!!
Avatar billede hyttemeier Nybegynder
25. november 2003 - 20:59 #20
Skal den malede udgave af bilen med?
Avatar billede fbb Nybegynder
25. november 2003 - 21:01 #21
alså nr et, med den runde menu, og med teskten
Kristian
    Pedersen's
Avatar billede hyttemeier Nybegynder
25. november 2003 - 21:14 #22
Noget i den her stil?

http://www.myplace.dk/hyttemeier/hpturbo3.jpg

/Hyttemeier
Avatar billede fbb Nybegynder
25. november 2003 - 21:16 #23
Ja, næsten,
Kristian
    Pedersen's
må godt stå helt over i hjørnet.. (så der ikke er spildplads)

og og toppe af menu må godt være lige, altså ikke afrundet
Avatar billede hyttemeier Nybegynder
25. november 2003 - 21:24 #24
Ok tag et kig på hpturbo3.jpg igen. Jeg har flyttet teksten og menubaggrunden
Avatar billede fbb Nybegynder
25. november 2003 - 21:25 #25
Sådan, Pedersen's må godt komme lidt længere ind og 2-4 mm op, og så må den godt have samme "farve" som de andre!!
Avatar billede hyttemeier Nybegynder
25. november 2003 - 21:36 #26
Så er teksten flyttet og jeg har forsøgt at justere skyggen lidt.

hpturbo3.jpg igen :)

Jeg har ikke tid til at kigge mere på det i aften, men vender tilbage imorgen.

/Hyttemeier
Avatar billede fbb Nybegynder
25. november 2003 - 21:39 #27
ok, det er bare Pedersen's der skal flyttes lidt, så P står under R i Kristian
Avatar billede hyttemeier Nybegynder
26. november 2003 - 23:14 #28
Har lige flyttet Pedersen's. Det bliver hvad jeg kan nå idag.

Hvordan går projektet? Hvis man må spørge.

/Hyttemeier
Avatar billede fbb Nybegynder
26. november 2003 - 23:22 #29
Du måtte godt lave det med teskt igen, så det er samme "style" der er på alt tekst.

Projekt, går ikke rigtigt igang før jeg har design ;)..

Men regner med at går rigtig igang på søndag, da jeg ikke har fri før :(
Avatar billede hyttemeier Nybegynder
27. november 2003 - 16:53 #30
Sorry er ikke lige med på hvad du mener med at lave det med tekst igen...

Mht. til projektet mente jeg bilen :)

/Hyttemeier
Avatar billede fbb Nybegynder
27. november 2003 - 20:56 #31
Altså, Pedersen er der ikke samme style på som Kristian og Tubo...

Det skulle jo gerne ligne hinanden ;)..

Øhh, tja, den er ved at blive samlet så vidt jeg husker ;)

Har ikke været ude på værkstedet et par dage
Avatar billede hyttemeier Nybegynder
27. november 2003 - 21:08 #32
Okay...

Alt teksten er skrevet med samme font, størrelse osv. Den eneste forskel er at den drop-shadow jeg har lagt ind på teksten er lysere på pedersen fordi det eller ville se ud som
www.myplace.dk/hyttemeier/hpturbo4.jpg
Jeg lavede den lysere fordi du bad om at pedersen skulle have samme farve som resten af teksten og jeg regnede med at det var det du mente :)

Hvis alt teksten er lavet nøjagtigt ens ser det ud som hpturbo4
Avatar billede hyttemeier Nybegynder
27. november 2003 - 21:10 #33
At den baggrund som teksten ligger over ikke er ens hele vejen kan snyde øjet...
Avatar billede fbb Nybegynder
27. november 2003 - 21:11 #34
hmm ok men så skal Pedersen på hptubo3.jpg være lysere
Avatar billede hyttemeier Nybegynder
27. november 2003 - 21:15 #35
Jeg kan ikke lave teksten lysere. Den er allerede hvid.

På hpturbo4.jpg har jeg fjernet den drop-shadow der var på pedersen helt.
Avatar billede fbb Nybegynder
27. november 2003 - 21:16 #36
hmm så må du gøre noget ved de andre teskter det skal helst se ens ud jo ;)
Avatar billede hyttemeier Nybegynder
27. november 2003 - 21:19 #37
Jeg kan ikke se forskellen... Kan du ikke beskrive bedre hvilken forskel det er du kan se for jeg er lidt lost her...
Avatar billede hyttemeier Nybegynder
27. november 2003 - 21:20 #38
Ok, har lige fået en ide jeg prøver, øjeblik
Avatar billede hyttemeier Nybegynder
27. november 2003 - 21:25 #39
Prøv at tjekke hpturbo4 igen, hjalp det?
Avatar billede fbb Nybegynder
27. november 2003 - 21:27 #40
Den liger tubo3.. på en prik ;)
Avatar billede hyttemeier Nybegynder
27. november 2003 - 21:50 #41
Nej, jeg har gjort pedersen en lille lille bitte smule mørkere.
Når det står på en mørkere baggrund end den anden tekst ser det nemlig mere hvid ud.

Jeg har lavet en ny version af hpturbo4.jpg, hvor jeg har gjort en lidt mørkere endnu.
Avatar billede fbb Nybegynder
27. november 2003 - 21:58 #42
jeg napper bare den..

Tak for hjælpen!!
Avatar billede fbb Nybegynder
27. november 2003 - 21:59 #43
Gider du sende filerne til fbb@frederikbb.dk ?
Avatar billede hyttemeier Nybegynder
27. november 2003 - 23:08 #44
Her i eftermiddag satte jeg lige siden op i simpel html, jeg ligger det lige her som man skal ifølge reglerne, men jeg sender også lige en mail med det.

www.myplace.dk/hyttemeier/hp.zip

Du kan bruge det hvis du har lyst :)