Avatar billede flemmingb Nybegynder
14. september 1999 - 22:32 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Hvordan slette adresser?

I Internet Explorer er der lige til højre for adressefeltet en pilbox. Hvis man klikker på den får man en liste over alle de adresser man har været inde i ved at skrive dem direkte i adressefeltet. Hvordan sletter man uønskede adresser fra denne liste?
Avatar billede nico Nybegynder
14. september 1999 - 23:01 #1
Funktioner > Internet-instillinger
på den første side altså generalt, er der et pukt der hedder oversigt. Her kan du så vælge at sige RYD OVERSIGT.
Du kan desværre kun slette alle sammen og ikke bare en enkelt!
Avatar billede snowball Novice
15. september 1999 - 08:46 #2
Hvis du bruger IE 5 (den eng. ver.)

Tools --> Internet Options --> I feltet History er der en knap der hedder Clear History --> Tryk på den !

Men som nico skriver, så er det alle eller ingen.

Snowball
Avatar billede bjarne73 Nybegynder
15. september 1999 - 10:38 #3
Jo man kan!

I registreringsdatabasen:

HKEY_CURRENT_USER, Software, Microsoft, Internet Explorer, TypedURLs.

Der er dog en lille krølle...Der må ikke mangle nogen url(X) for så stopper listen når den kommer dertil. Så man må rename den sidste til det nummer man sletter.
Avatar billede snowball Novice
15. september 1999 - 10:46 #4
Hhmm..Det kunne man jo egentlig ha' sagt sig selv hvis man lige tænkte sig godt om ;-))

Hvad mener du med url(x) ??? Mener du at hvis ma f.eks. har en url3, url4, url5 så må man ikke slette url4 for så viser den ikke resten ???
Avatar billede snowball Novice
15. september 1999 - 10:48 #5
Det gør du hvist. Prøvede lige ;-))

Snowball
Avatar billede bjarne73 Nybegynder
15. september 1999 - 11:16 #6
;o)