Avatar billede overclocking Nybegynder
12. januar 2001 - 08:41 Der er 2 kommentarer

Beskrivelse spil genre

Hvor kan jeg finde nogle beskrivelse af de diverse spil genre.
Avatar billede dreadworg Nybegynder
12. januar 2001 - 08:52 #1
www.rpgplanet.com
www.rtsplanet.com (tror jeg den hedder, er ikke sikker)
www.3dactionplanet.com

Mener der er beskrivelser på alle disse sites. Ellers må jeg vel selv til at sidde og beskrive dem :)
Avatar billede dalmanatus Nybegynder
12. januar 2001 - 08:53 #2
godt spørgsmål..... jeg har bare lært det med tiden.. der er overordnede kategorier som adventure, action, simulation og Godgames.... som igen kan brydes ned i FP(S) {First Person (Shooter)}, Point & Click, isometrisk.... og så videre... det bedste jeg kan give dig af råd er at logge ind på et game-site som PC-ZONE http://www.pczone.co.uk det er den engelske, der står der som regel i deres anmeldelser hvad type spillet hører til...

Det er det bedste jeg kan give af vejledning i denne sag...
;D

-Dalmanatus