Avatar billede homp Nybegynder
22. november 2003 - 15:35 Der er 12 kommentarer

Vil ikke give adgang til internettet

Jeg har efter at havet hentet en opdatering, 4,5 til min zonealarm og installeret det, har det slettet min liste af de programmer som jeg har givet adgang til internettet. Men et af spillene, Day of Defeat af Half Life, vil den ikke gå ind og spørgere om den må få adgang til internettet. Og når jeg så går ind i Day of Defeat fryser computeren.

Hvad kan jeg gøre???
Hilsen Lasse
Avatar billede nighthawk_junior Nybegynder
23. november 2003 - 00:19 #1
Hej Lasse. Prøv og afinstallere zonealarm. og geninstallere den igen...
Avatar billede homp Nybegynder
23. november 2003 - 11:25 #2
Det har jeg desværre prøvet men det virker ikke!!
Avatar billede arlet Juniormester
23. november 2003 - 11:26 #3
Har du været inde i zonealarm i indstillinger, hvor du kan se hvilke processer og programmer der får lov om dem der ikke får lov. Der kan du ændre det
Avatar billede homp Nybegynder
24. november 2003 - 13:29 #4
Der står at den har accepteret spillet, men den vil alligevel ikke give adgang.
Og det er zonealarmen der giver problemer for hvis jeg slår den fra, dur det hele.
Avatar billede magictouch Nybegynder
25. november 2003 - 06:02 #5
Har du alle 4 flueben i ?
Avatar billede homp Nybegynder
25. november 2003 - 15:08 #6
Ja jeg har sagt ok til alt
Avatar billede nighthawk_junior Nybegynder
03. december 2003 - 21:39 #7
Hej Lasse. prøv og sæt Internet security settings to "Medium."
Så er jeg næsten sikker på det virker. Jeg har læst om det på
Zonelabs Faq.

http://www.zonelabs.com/store/content/support/zapProgramsFAQ.jsp
Avatar billede homp Nybegynder
04. december 2003 - 13:25 #8
Jeg er ked af det..... Det dur ikke.
Avatar billede arlet Juniormester
04. december 2003 - 13:26 #9
Sidste udvej er nok desværre at geninstaller det, men husk at det skal fjernes helt(evt i regedit) for at få en god installation bagefter.
Avatar billede homp Nybegynder
04. december 2003 - 16:58 #10
Hele Problemet opstod da jeg skulle geninstallere det for at få den seneste opdatering, og på den måde røg hele min liste med de programmer jeg havde givet adgang til internettet. Så jeg tror bare at det samme sker hvis jeg geninstallere det
Avatar billede arlet Juniormester
04. december 2003 - 17:15 #11
Ja, når man geninstaller programmet mister man alle indstillingerne, det er klart..

Men hvad har du at miste, nogle processer og programmer, du skal accepterer der går på nettet og du får måske løst dit problem!!
Avatar billede magictouch Nybegynder
04. december 2003 - 17:50 #12
det arlet foreslår lyder som en god ide, for man skal ikke geninstallere ved opdateringer!
Et godt program til afinstallering er jv16: http://www.jv16.org/
og det er free