Avatar billede guldborg Nybegynder
22. november 2003 - 12:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemer med Nero Burning-Rome

Når jeg starter med at lave en data-disk vha. Nero Smartstart i Nero 6 Ultra Edition vers. 6.0.0.15, så går det fint. Jeg lægger de mapper med alm. filer jeg gerne vil have ned på disketten ind og så starter jeg med at brænde. Altsammen jeg HAR prøvet før og er sikker på instillinger og sådan.
MEN, så siger den pludselig "Burn Process failed" efter at have stået og været igang i et par minutter.

(X) 12:09:57 LITE-ON LTR 52246S
            Could not perform EndTrack
(X) 12:09:57 Burn Process failed at 40x(6.000 kb/s)

Har kun brændt lidt data før på den her brænder, det virkede ellers fint, og musik-CD´er har også fungeret optimalt, men nu har jeg bare brugt et par CD´er på det og er blevet lidt irriteret. Nogle gange er CD´erne ødelagt(blevet brændt lidt), mens andre gange er de slet ikke.
Jeg har forresten også prøvet at køre en normal backup-funktion i Nero - men det havde samme problem.

HJÆLP! Hvad skal jeg gøre?
Avatar billede guldborg Nybegynder
22. november 2003 - 12:24 #1
Undskyl, mener selvfølgelig:

"Jeg lægger de mapper med alm. filer jeg gerne vil have ned på >>>DISCEN<<< ind..."
Avatar billede ewok Nybegynder
26. november 2003 - 09:38 #2
sæt hastigheden lidt ned til f.eks 10 eller 20 gange. jeg har selv set denne fejl på en brænder dog ikke min egen (Plextor) og det hjalp at sætte farten ned.
Avatar billede greker Nybegynder
25. januar 2004 - 17:04 #3
Jeg har nøjagtig dte samme problem med en tidligere version af NERO. Jeg har afinstalleret og reinstalleret uden held. Jeg har en mistanke om at et senere indlagt program overruler NERO-programmet men ved ikke hvilket.