Avatar billede j_s_a Nybegynder
21. november 2003 - 22:17 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Problem med at installere JAVA fra znn.dk

Har dl begge filer fra www.znn.dk og de kan installere fint. Men inde i kontrolpanel kan jeg ikke se at der er blevet installeret java :(

Hvad skal jeg gøre??

Er der nogle andre steder jeg kan downloade det?
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. november 2003 - 22:20 #1
MS java kan ikke ses i kontrol panelet :)

Du skal ikke gøre noget - du har installeret java - men suns version er vist bedre ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. november 2003 - 22:23 #2
http://java.sun.com/webapps/download/AutoDL?BundleId=8939

Her er Javas version - den kan ses i kontrolpanel når det er installeret.
Avatar billede m0nk3y Nybegynder
21. november 2003 - 22:24 #3
Ellers hvis den ikke virker så prøv at dl den fra www.fedespil.dk - de har den også liggende inde under download et eller andet sted...
Avatar billede j_s_a Nybegynder
21. november 2003 - 22:58 #4
UPS! :O) *G* ok, takker for hjælpen ;)