Avatar billede mygskys Nybegynder
21. november 2003 - 16:50 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Lotus Notes

Hejsa
Jeg skal bruge en freelance udvikler der kan udvikle kode/lille applikation til Lotus Notes.

Man skal via denne lille applikation kunne gemme en mail fra sin Lotus Notes, dels til en fysisk fil og dels linke til en sql database. Når man dbl. klikker på filen kan åbnes i Lotus Notes.

En anden opgave er, at kunne oprette aftaler via eksternt system bygget på Visual Basic for Applications, samt SQL 2000.

Er der nogen der er interesserede, så smid mig en mail på:

mailto: rp@officesystem.dk
Avatar billede mygskys Nybegynder
21. november 2003 - 16:51 #1
Ja, for den rette er der naturligvis $, £ og Kr. i opgaven.
Avatar billede izemate Nybegynder
21. november 2003 - 18:43 #2
Man kan ikke både udlode penge og point.. det er enten eller. ;-)
Avatar billede mygskys Nybegynder
22. november 2003 - 00:52 #3
Hvorfor ikke?
Avatar billede tjp Mester
01. december 2003 - 02:42 #4
>>mygskys
Har du fundet hvad du søgte?
Avatar billede mygskys Nybegynder
01. december 2003 - 17:57 #5
nej, ikke endnu...
Avatar billede drnotes Nybegynder
02. juni 2004 - 17:45 #6
Hejsa.

Hvis det stadig er relevant, kan jeg måske hjælpe, hvis der er nogle ting der lige bliver klarlagt:

1) At gemme en mail fra Notes i en fil er ikke et problem.
2) Men hvad er det der skal linkes til en SQL database?
3) At dbl. klikke på en fil og få den til at åbnes i Notes kan man ikke. Lad mig forklare: En fil skal "assicieres" med et program. Det gøres i Windows. Det kan man godt, men associerer man filen til Lotus Notes så vil Notes ikke åbne den. Notes accepterer kun filer, der er Notes databaser eller templates.

Men prøv at skrive noget mere om, hvad det går ud på, så kan jeg måske hjælpe alligevel.

Skriv evt. til pierrefawcett@hotmail.com
Avatar billede mygskys Nybegynder
20. september 2004 - 23:49 #7
lukket