Avatar billede michael_007 Nybegynder
21. november 2003 - 14:46 Der er 1 kommentar

Spørgsmål omkring MP3 afspiller: Dyne Tuny II

Jeg står og overvejer at købe ovenstående MP3 afspiller. Men der er en ting som jeg har kunne finde et svar på nogle steder.

Hvorledes lades den op? Kan den lades via USB stikket så man slipper for at tag batteriet ud.

På producentens hjemmeside står der under SPECS. USB Power hvilket kunne være at den får strøm via USB stik, men jeg vil gerne være sikker.

Tak
Avatar billede haute Nybegynder
01. juni 2004 - 23:09 #1
Det er bare almindelige AAA batterier. Du kan selvfølgelig købe genopladelige, det er meget godt, så holder de lidt ekstra, og pengepungen er lidt mere glad for det :]

Deres software og hjemmesiden er meget dårlig, og det er ikke særlig brugbart... Spørg hellere rundtomkring, hvis der er noget, du er i tvivl om :]

Men helt klart et kanon godt køb!