Avatar billede limemedia Nybegynder
11. januar 2001 - 20:20 Der er 5 kommentarer og
6 løsninger

Hjælp mig med at tænke ...

Jeg sidder og leger lidt med en kundes website... De er blevet forelsket i knapper med små ikoner i...

Okay :) no problem, det fikser vi - kom jeg til at sige... Jeg spørger, hvilke ikoner skal i have i jeres knapper ? hvor svaret er \"Øhhhhh, det håbede vi i kunne fortælle os...\" !

Og halvdelen er da heller ikke så svært, menuen skal indeholde punkterne

- JobSeeker ???
- Employer ???
- Forum/Community : har tænkt en taleboble med ?
- Signin/Register : nøgle
- Contact us : et brev

Det er de sædvanlige kedelige, men det er det folk kender. Men hvordan identificerer man en seeker fra en employer i et ikon ?!?

Alle forslag modtages med kyshånd :)))

/ Lars

Avatar billede kurtj Nybegynder
11. januar 2001 - 20:30 #1
Seeker = en løbende person
Employer = person siddende bag et bord

Eller noget i den stil. Det er sq ik så nemt.
Avatar billede limemedia Nybegynder
11. januar 2001 - 20:33 #2
vi er nede i noget der ligner 15*15 eller 20*20, så det må helst ikke være så detaljeret
Avatar billede einstein Nybegynder
11. januar 2001 - 20:35 #3
Seeker = kikkert
Den anden = keine ideee
Avatar billede ezzuk Nybegynder
11. januar 2001 - 20:38 #4
hvad med at community er et hus?

signin=en skrivende hånd eller en pen.
Avatar billede kurtj Nybegynder
11. januar 2001 - 20:39 #5
Employer = En mappe eller taske evt en sammenfoldet paraply eller stok.

seeker = et par øjne
Avatar billede lee Nybegynder
11. januar 2001 - 20:41 #6
seekers = Loop
Avatar billede lee Nybegynder
11. januar 2001 - 20:45 #7
Lup
Avatar billede limemedia Nybegynder
11. januar 2001 - 20:45 #8
jeg synes at kikkerten til seekers er god... en lup bruger jeg ved søgemaskinen...

employer som mappe er også ok, andre forslag ?
Avatar billede vandhunden Nybegynder
11. januar 2001 - 21:27 #9
Seeker = Metaldetektor
Employer = Mand i jakkesæt

Jeg synes dte kunne være fedt hvis du lavede et ikon med en tipi. Det kunne evt være comunity.
Avatar billede limemedia Nybegynder
11. januar 2001 - 21:29 #10
vandhund >> ok idéer, men med så store kunder som bruger siten tror jeg at jeg hellere må holde mig på de normale plan :)
Avatar billede mx Nybegynder
11. januar 2001 - 22:29 #11
Employer=hierakisk pyramide