Avatar billede carov Nybegynder
20. november 2003 - 19:13 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Harddisk kontrol

Kan man i Win. Xp Proff. med flere brugere (Brugere) -som administrator "gemme" af for en harddisk eks. en slaveharddisk... Så brugerene ikke kan se det der på disken.. Hvordan ??
og kan brugere "snyde" udenom min admin. loginkode....??
Avatar billede gf Nybegynder
20. november 2003 - 19:34 #1
Hej
Højre klik på den gå ind under deling, her kan du under sikkerhed/secutity vælge hvilke brugere der skal havd adgang samn hvad de har ret til

Mvh Glenn
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. november 2003 - 20:12 #2
http://www.eksperten.dk/spm/430190

Det er ifølge reglerne ikke lovligt at oprette samme spørgsmål 2 gange. Du er anmeldt med henblik på at få lukket dette spørgsmål + at dette bliver håndhævet.
Selvfølgelig kan du bare lave et svar og acceptere eget svar, så er den sag ude af verden og du vil intet høre fra en coadmin.
Avatar billede carov Nybegynder
20. november 2003 - 20:59 #3
Tak for svaret,men så enkelt er det ikke,for det havde jeg prøvet... mit afkrydsningfelt kan ikke markeres els nogle forslag...??
Avatar billede nmh Nybegynder
20. november 2003 - 21:01 #4
Du har tilsyneladende oprettet dette spørgsmål efter at det første er blevet besvaret, og du har accepteret svaret.
Hvis der stadig er noget, du er i tvivl om, så skal du oprette et NYT spørgsmål, hvor du spørger om dit nye problem.
Men du kan da også spørge mere på dit gamle spørgsmål. Du vil sikkert få svar fra dem, du allerede har givet point.
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. november 2003 - 21:03 #5
carov> du blev altså ikke anmeldt før, men det bliver du nu.
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. november 2003 - 21:04 #6
Spørgsmålet var lukket - ingen anmeldelse
Avatar billede carov Nybegynder
20. november 2003 - 21:10 #7
... undskyld min enfoldighed,men jeg fatter ikke en meter af overstående
Jeg har endnu ikke fået et brugbart svar på det første og omformulerede så  andet spørgsmål, i håb om hjælp... Har jeg gjort mig skyldig i lov- regelbrud må co-admin straffe mig.... :) Men er der ingen formidlende omstændigheder her: Husk jeg kun er en tåbe....... :)
Avatar billede nmh Nybegynder
20. november 2003 - 21:14 #8
Jeg synes du skal spørge noget mer på det gamle spørgsmål. Du vil sikkert få svar.
Du kunne dog som John_stigers forslog selv have taget pointene.
Avatar billede carov Nybegynder
20. november 2003 - 21:19 #9
Hvordan spørg jeg mere på mit første spørgsmål... jeg ved ikke hvad John S. mente,forstod det ikke... Dette forum er stadigt nyt for mig.. Jeg bukker og takker for hjælpen.. :)
Avatar billede nmh Nybegynder
20. november 2003 - 21:23 #10
Du går bare ind på det gamle spørgsmål og skriver dit spørgsmål som en kommentar.
På helt samme måde, som vi nu skriver kommentarer på dette spørgsmål, som er lukket.
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. november 2003 - 22:12 #11
carov> Helt i orden - skal nok være lidt mere venlig ;)
Du skal først acceptere evt. svar når du får et svar du kan bruge.