Avatar billede kotelet Nybegynder
20. november 2003 - 18:58 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Brænde ned på CD

Jeg har en masse MP3-filer jeg gerne vil lave en CD til min kæreste med. Kan jeg bare brænde dem ned på CD'en, så virker de i stereoanlægget?

Eller hvordan gør man
Avatar billede arlet Juniormester
20. november 2003 - 18:59 #1
ja, du laver det som lyd cd
Avatar billede kotelet Nybegynder
20. november 2003 - 18:59 #2
Skal det ikke være WAV-filer først?
Avatar billede arlet Juniormester
20. november 2003 - 19:00 #3
i nero vælger du bare audiocd, så kan de afspilles i sterioanlægget
Avatar billede arlet Juniormester
20. november 2003 - 19:00 #4
Det bliver det automatisk, hvis du vælger lydcd, så kan du også kun lægge 12-20 filer der
Avatar billede kotelet Nybegynder
20. november 2003 - 19:00 #5
Jeg har et program der hedder ROXIO. Kan man bare bruge MP3'erne med det?
Avatar billede arlet Juniormester
20. november 2003 - 19:02 #6
kender det ikke, men prøv at vælge lydcd, når du så trækker filerne over i boksen kan du hurtig se, hvis der kun kan være max 20 musiknr, så er den god nok
Avatar billede mortends Nybegynder
20. november 2003 - 19:04 #7
Jeg kender ikke Roxio, men det ser ud til at være helt i orden - det burde sagtens kunne lave en lyd/audio-cd direkte fra mp3 filerne
Avatar billede kotelet Nybegynder
20. november 2003 - 19:20 #8
taktak
Avatar billede arlet Juniormester
20. november 2003 - 19:21 #9
Velbekommen og så skal der brændes*S*
Avatar billede hcma Novice
21. november 2003 - 12:09 #10
Roxio klarer det hele selv. Hvilken version har du?? (der er lidt forskel fra version til version)
Men det korte af det lange er at du Åbner Roxio Easy CD Creator ->Vælger hvilken type cd du vil lave (musik/audio)->finder de filer frem du vil have brændt og trækker dem over eller ned i Project-vinduet. Du kan så nederst i project-vinduet se hvor meget det kommer til at fylde.
Du skal huske at Færdiggøre/Lukke cd'en, da den ellers ikke kan afspilles i en alm. cd-afspiller.