Avatar billede assamite Nybegynder
20. november 2003 - 17:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

enable SSL til imap

Hejsa,

Hvordan konfigurer jeg min win2k server (med exchange) så IMAP bruger SSL.

Altså så man kan slå SSL til i outlook's imap konto og så serveren "æder" den?
Avatar billede assamite Nybegynder
28. november 2003 - 15:49 #2
ok, indtil nu går det vist fint, men hvor sender jeg min certreq.txt hen? For win2k vil ikke gøre noget ved den.
Avatar billede assamite Nybegynder
29. november 2003 - 00:21 #3
ok, installerede cert services og underskrev det selv. Syntes ikke lige jeg ville give +1000 euro for et år hos eurotrust :(

Nogen der kender andre gode (billige) alternativer?