Avatar billede /krag Nybegynder
20. november 2003 - 16:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fuji 410 som webcam - hvordan?

Hej

Jeg har for et par dage siden erhvervet mig et nyt digital camera. Nærmere betegnet Fuji 410 modellen. Via et par forskellige hjemmesider, har jeg fundet oplysninger om cameraet. Deriblandt at man kunne bruge det som webcam. Spændende tænker jeg, men hvordan gør jeg? Jeg har kigget i manualen, men kunne ikke rigtigt støve et svar op.

Cameraet:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1324687924

Mvh og på forhånd tak
Mads Krag
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
20. november 2003 - 16:10 #1
jeg gætter på at du skal indstille kameraet til at være webcam - og så finde pc''en det som nyt hardware - og så er du klar med cdrommen med driverne på...
Avatar billede /krag Nybegynder
20. november 2003 - 16:17 #2
Måske er det bare mig, men jeg forstod desværre ikke så meget af det svar. Kan du evt. prøve at forklare igen?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
20. november 2003 - 16:22 #3
øøøh ok - du skal finde en indstilling på kameraet, som gør at det står til webcam-funktionen!
Så sætter du det til pc'en - som så finder det som nyt hardware - så installerer du softwaren til det (driverne) og så skulle det virke
Avatar billede /krag Nybegynder
20. november 2003 - 16:47 #4
Jep, det funker nu, men man skal registrere sig som bruger, for at kunne benytte det som web cam. Du får dine point, men ved du om det koster noget?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
20. november 2003 - 17:16 #5
nej det ved jeg ik...
men tak for point