Er det den rigtig måde jeg gøre det på?
Jeg er i gang men en opgave hvor jeg ikke ved om jeg har overset den "rigtig" måde at gøre det på.jeg har en DB hvor jeg har 2 tabels et med info om de "arrangementet" de laver, og et med de "Freelance personale" de har og info om hvad de kan, når man oprete et nyt arrangementet skal der også lave en list hvor man kan klike af, hvem man har ringe til og hvem der har sagt ja!
Det har jeg laver i et nyt tabel som tage alle de ca 130 frelance og sætte dem ind hver gang et arrangementet bliver oprete! hvor et Felt med ID linke til arrangementet og et til Freelance personale, og så felts som: har sagt ja, er blevet ringe til, løn, møde tid, osv.
jeg kan ikke se anden måde at gøre det på, det er godt nok meget data det skal opretes hver gang for man skal ikke altid ringe til alle hvis de 10 først man ringer til siger ja!
også ved jeg ikke helt hvordan man så skal gøre hvis der kommer en ny Freelance til efter arrangementet der er oprete!
Er det den rigtig måde jeg gøre det på eller er der nogle gode ider.
De har ca. 100 arrangement om år et, og 4 nye freelance om ugen
code ASP database Access
håber i kan forstå /Sun