Avatar billede visionmagic Nybegynder
11. januar 2001 - 18:09 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Disk Defragmenter / Scandisk

Nogen der ved om der findes andre produkter end Disk Defragmenter / Scandisk???

Har Norton ikke lavet noget?? Jeg kan huske Scandisk, fra gamle dage - uha, det var tider*GG*

Jeg har et problem med min diskdefragmentering. Den når til 2-4%, så kommer den faktisk ikke videre, hmmm!!!

Har læst FLG, uden nogen form for hjælp:
http://www.eksperten.dk/spm/41075
http://www.eksperten.dk/spm/31406
http://www.eksperten.dk/spm/27426
Avatar billede visionmagic Nybegynder
11. januar 2001 - 18:14 #1
>Jeg kan huske Scandisk, fra gamle dage - uha, det var tider*GG*

Damn, mener Speeddisk fra Norton!!!!
Avatar billede Slettet bruger
11. januar 2001 - 18:16 #2
I Norton Utillities har de en meget fornuftig scandisk lignende tin, men kan kan selv bestemme hvilke programmer der skal ligge først på disken og derved starte hurtigere.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. januar 2001 - 18:18 #3
Yup Good old Norton er et glimrende program...
Avatar billede visionmagic Nybegynder
11. januar 2001 - 18:21 #4
Speeddisk Norton Utillities koster jo....

Findes der ikke alternativer?? Noget Freeware??
Avatar billede syffux Nybegynder
11. januar 2001 - 18:24 #5
har du slået opgavestyring fra???
Avatar billede visionmagic Nybegynder
11. januar 2001 - 18:27 #6
->syffux

Bruger ALDRIG opgavestyring !
Avatar billede jd Nybegynder
11. januar 2001 - 20:14 #7
...har nøjagtig det samme problem (det er først begyndt for nyligt) - lige bortset fra at min stopper ved 0%...der står den så og brummer indtil jeg giver op :(
-lytter lige med...
Avatar billede visionmagic Nybegynder
12. januar 2001 - 22:35 #8
Det bliver jeg ikke klogere af....

Jeg må registere:
Norton Utilities 2001 5.0

Ellers tak for den fine svartid*B*
Avatar billede syffux Nybegynder
13. januar 2001 - 00:15 #9
selv om du ikke bruger opgavestyring, skal du alligevel afbryde den
Avatar billede visionmagic Nybegynder
13. januar 2001 - 21:59 #10
<syffux>
Javel, men den er vel ikke aktiv, når man ikke bruger den, eller hva??

Jeg fik styr på min harddisk med Norton Speeddisk, efter 18 timer... JUBIIIII
Avatar billede jd Nybegynder
13. januar 2001 - 22:54 #11
visionmagic-> Jeg \"løste\" selv problemet ved at starte i fejlsikret tilstand, og køre båre diskdefragmentering og scandisk derfra... (det virker stadig ikke med normal Windows start - gør det det hos dig?)
Avatar billede syffux Nybegynder
14. januar 2001 - 20:10 #12
hvis der er et ikon på proceslinien der ligner et vindue med et ur i er opgavestyring slået til/aktiv