Avatar billede fcand Nybegynder
20. november 2003 - 13:15 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

re-design af afc DESIGN

hey igen!
Har lavet mit design om, så det passer bedre til ren html - gad ikke flash alligevel, da det blev for bøvlet, såårh hvad sys i?

//fcand

PS: nogen der ved hvorfor det der "Hej" i latest work ikke gider flytte sig helt til højre, eftersom cellen går helt ud til højre af side!?
Avatar billede leif Seniormester
20. november 2003 - 13:17 #1
En adresse ???
Avatar billede fcand Nybegynder
20. november 2003 - 13:17 #2
neeeeeeeeeeeeej URL: http://www.afcdesign.dk/v2/
Avatar billede fcand Nybegynder
20. november 2003 - 13:28 #3
Ey! - lige ét spm. mere - Nogen der kan se hvorfor der er scrollbar på siden!? for jeg kan ikke :(
Avatar billede fcand Nybegynder
20. november 2003 - 13:56 #4
slet ingen?
Avatar billede fcand Nybegynder
20. november 2003 - 15:30 #5
Så grim kan den da heller ikke være! :P
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
20. november 2003 - 15:34 #6
Testet i IE 6 XP - 1600*1200

Synes faktisk det er et cool look du har fået brygget sammen der. Kunne måske forestille mig at det vil blive lidt stort i 800*600.

Måske du skulle dine "cool sites" ud i siden over eller under affilates. Godt nok passer de ind nu designmæssigt men med mere indhold på siden vil de bare forvirre.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
20. november 2003 - 15:41 #7
Nåja måske du også skal smide menupunkter i øverste lag så de ikke bliver blurret. Det er en anelse irriterende synes jeg :))
Avatar billede fcand Nybegynder
20. november 2003 - 19:29 #8
wow, af ca. 40 - 50 personer der har kigget, er der én der har svaret :D - heh, det må betyde noget!

nikolajdu >> jeg ville netop mene at min side var forholdsvis smal, især i forhold til eksperten.dk her, dog er grafikken i toppen mere på min side, men noget skal der jo være når man laver en hjemmeside om "design" :) - ang. det med menupunkterne, så skal det jo ligne at de er omme bag et glas hvori der er reflektion, i mine øjne ser det meget bøvet ud hvis menupunkterne er oven på "glasset"! men det er jo smag og behag :P

- men tak for kommentaren ;)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
20. november 2003 - 20:30 #9
Jeg havde no ikke fanget den med glasset ;-)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
20. november 2003 - 20:32 #10
Som sagt synes jeg det er fedt, men jeg tror der bliver meget tomt i venstre side (under affilates) når der bliver fyldt indhold i hovedkolonnen.

Derfor kunne man passende fylde ud med.... Well

God dag :))
Avatar billede schnitz_dk Nybegynder
20. november 2003 - 20:35 #11
selve grafikken er fed nok.. men det er sku en belastende side at besøge i længden.. somom alting er så langsomt.. og så skulle jeg hilse at sige den er herre langsom til at loade.. (56k) ;) - men ellers ser det okay ud.. men er nok mest til simpel tekst links.. osv. med et stilet layout..
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
20. november 2003 - 20:39 #12
schnitz - Jeg sidder også pt på et 56k og jeg fandt egentlig loadtiden helt ok - Det er vel bare fordi man efterhånden er vant til hurtigere forbindelser.
Avatar billede fcand Nybegynder
20. november 2003 - 20:51 #13
schnitz >> jeg vil sige at siden nok er beregnet til bredbånd, men billederne er komprimeret bedst muligt uden tab af kvalitet da det er noget jeg går meget op i!

nikolajdu >> i venstre side har jeg planlagt at der skal være en "votebox" under affiliates, og med tiden kommer der forhåbentlig flere affiliates!
Avatar billede plumo Nybegynder
25. november 2003 - 07:53 #14
De mange små bannere er lidt kiksede, de må godt fjernes syntes jeg. Og jeg syntes nu ellers at dit gamle flash side var meget flottere
Avatar billede fcand Nybegynder
14. december 2003 - 12:41 #15
Tak for svarene!