Avatar billede steffen_f Nybegynder
20. november 2003 - 12:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

PHP nuke 6,9 på frac webhotel

Jeg har downloadet PHP nuke 6,9. Jeg ønsker at sætter det op på et webhotel fra www.frac.dk.

jeg har lavet et tilligere indlæg uden vidre held. så nu prøver jeg igen med flere point (150).

Jeg kan ikke forklaringer der ikke er skrevet på dansk. så helt punkt for punkt på dansk.

Håber på svar!!!

Mvh. Steffen
Avatar billede trer Nybegynder
20. november 2003 - 12:58 #1
Måske burde du lave dit indlæg under MySQL fremfor Microsoft SQL Server?  Det kan godt give bedre svarmuligheder... :-)
Avatar billede steffen_f Nybegynder
20. november 2003 - 13:29 #2
hmm pinligt det havde heg ikke lige set, det må have gået for hurtigt. Jeg laver det om Nu.
Avatar billede steffen_f Nybegynder
10. april 2004 - 21:25 #3
lukker
Avatar billede trer Nybegynder
10. april 2004 - 21:40 #4
:)