Avatar billede outplug Nybegynder
11. januar 2001 - 17:12 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Mit design

Hej ....

Er der  ikke nogen der kunne tænke sig at kigge lidt på en hjemmeside jeg har lavet. I kunne evt. komme med ris og ros eller nye ideer.

http://www.innomedia.subnet.dk/innomedia.htm
Avatar billede tommyf Nybegynder
11. januar 2001 - 17:16 #1
Det er ikke meget at bedømme ud fra... men hvad vil du have i den grå boks oppe til højre? Og hvad vil du lave med de tekstlink i toppen?

Det ser lovende ud, andet kan jeg ikke sige.
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
11. januar 2001 - 17:16 #2
Indtil nu ser det da flot ud, men der mangler god nok mere for at kunne give lidt mere kritik.
Eneste problem jeg ser at at din top og bundframe, tager meget plads - du skriver godt nok at du har lavet den til 1024x768, men der er stadig mange som bruger 800x600.
Avatar billede tommyf Nybegynder
11. januar 2001 - 17:17 #3
Måske skulle innomedia stå lidt kraftigere?
Avatar billede -mystiq- Nybegynder
11. januar 2001 - 17:17 #4
sejt nok design........men det irreterer mig at i den der snaker i toppen der hvis man venstreklikker og holder ned sidder der en søge maskine ting.....i venstre hjørne.....men ellers er det sq cool nok design men tror det måske kan blive lidt kedeligt at se på hvis du ikk fedter lidt flere farver der ind end grå sort og hvid =)))

-Magneren-
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
11. januar 2001 - 17:19 #5
Når jeg kigger i dine koder, ser det ud som du har forberedt noget menu i øverste frame - kan ikke ses.
Avatar billede -mystiq- Nybegynder
11. januar 2001 - 17:20 #6
yup er faktisk rigtigt hvad foto siger om opløsningerne.......fatter det ikk men de skal da ha\' lov til at køre sko dopløsning hvis de har lyst til det...og så burde det være dem der har hp\'s der retter sig efter forbrugerne og ikk omvendt =))
-Magneren-
Avatar billede -mystiq- Nybegynder
11. januar 2001 - 17:21 #7
snaker i toppen der........mente snaSker
Avatar billede engrob Nybegynder
11. januar 2001 - 17:30 #8
Man bliver nødt til at hive ned i topframen for at se din applet
Avatar billede jakoba Nybegynder
11. januar 2001 - 17:56 #9
NS4.7
Der er noget besynderligt noget oppe i toprammen. man kan selecte sig til en masse blanktegn og et semikolon. Hvad er det?

Ellers er toprammen køn. Og værd at holde på. Men hvd med at halvere højden af bundrammen så der blive mere plads til indholdet.

Din knaldsort versus kridhvid opdeling af baggrunden er lige lovlig tekno for min smag.

Bedst set i nnnn x nnn er en falliterklæring. Det læses som \"Jeg kan ikke hitte ud at al lave siden så den er god i alle opløsninger\".

mvh JakobA
Avatar billede christian-s Nybegynder
11. januar 2001 - 18:03 #10
jeg ville fjerne den der ting oppe i højre hjørne med javaen... den forstyrrer lidt!
Avatar billede kronborg Nybegynder
11. januar 2001 - 20:48 #11
Lidt kedelig.....flere farver og sjove ting!
Avatar billede Trine Nybegynder
12. januar 2001 - 08:28 #12
Den er pæn og enkelt. Men som så mange andre også siger, så er den svær at bedømme, når det ikke rigtig er noget indhold på sitet endnu.

Og sort+hvid, er lidt fantasiløst. Hvorfor ikke lege lidt med nogle farver? Måske er ideen med de høje top + bund frames, at det skal ligne en biografskærm...så er ideen jo helt okay. Men brug lidt farver, så vil du gøre sitet mere spændende.

Og den der lille dropdown-ting i topframen, det virker lidt dumt, at der er grå baggrund på den. Hvis jeg ville være smart, ville jeg undlade den lille dropdownbox, og måske lave hele menuen som en dropdown-menu (incl. de to punkter: Search+Links).

Er det et firma du er ved at starte op? Hvis ja, så undlad at have en hjemmeside på sådanne gratis steder. Det er bestemt ikke nogen god ide. Så køb hellere dit eget domæne og få et webhotel, for det giver meget mere seriøse kunder, når man med dette beviser, at man har købt det - invisteret penge i det...Forstår du? Langt mere troværdigt.

Men alt i alt, så synes jeg, at du har et flot layout/design, som der virkelig er værd at arbejde videre med. Lidt farve er næsten alt, hvad der mangler.

Held og lykke :0)

Trine / Misskat
Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2001 - 17:33 #13
Enkelt og nemt overskueligt design.

Jeg synes det er lidt ærveligt at banneret og baggrunden ikke har samme farve, men eller passer det godt sammen.
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
15. januar 2001 - 15:04 #14
Madsen, hvad fanden får dig til at tro at Innomedia Design er et registreret varemærke..? :O) Tak for linket!!
Avatar billede ezzuk Nybegynder
28. januar 2001 - 21:26 #15
fuck mand et fedt design! jeg kan godt lide de dystre farver:-)
Avatar billede Trine Nybegynder
29. januar 2001 - 07:54 #16
Få nu afsluttet det her spørgsmål, og giv den der har fortjent det sine points.

Trine / Misskat
Avatar billede tommyf Nybegynder
22. februar 2001 - 17:06 #17
Det kan man da vist kanlde alternativ point uddeling.
Misskat skriver en lille stil, essuk fyre knap og nap en linje af.
Avatar billede Trine Nybegynder
22. februar 2001 - 17:09 #18
Ja, hold kæft hvor latterligt. Men okay, Essuk var den eneste der kun skrev noget positivt...Langt ude.
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
22. februar 2001 - 18:05 #19
Feedback-gruppen har efterhånden en klar linie:
Vil du have point, så sig kun noget positiv!
Avatar billede engrob Nybegynder
22. februar 2001 - 18:47 #20
Fedt du giver kuzze point. Hvorfor delte du ikke de point. Misskat skrev da også noget positivt...
Avatar billede ezzuk Nybegynder
22. februar 2001 - 21:05 #21
jeg burde nok ikke have brugt hvad der burde have været en kommentar, som et svar. undskyld. i skal ikke være sure på mig, selv om jeg ikke kom med nogen kritik.

men nogen har det jo med at ikke kunne tåle kritik. øv!
Avatar billede engrob Nybegynder
22. februar 2001 - 22:11 #22
Jeg tror ikke rigtig der er nogen der er sure på dig. Det er nok mere outplug.