Avatar billede reneface Nybegynder
20. november 2003 - 08:54 Der er 4 kommentarer

Er harddisken død

Jeg har installeret en extra harddisk på min pc. Jeg har brugt den som lager til diverse, men computeren har på det sidste kørt lidt langsomt..Da jeg genstartede, havde harddisken ikke længere labelen "lager" den hed bare drev E og når jeg forsøger at gå ind på den står der "forkert parameter". Jeg har ikke gjort andet end at genstarte..er drevet røget sig en tur eller??

Hilsen Reneface
Avatar billede guanche Nybegynder
20. november 2003 - 08:57 #1
har du været inde i bios og sætte dit drev nr 2 størelse

auto genkendelse

går ud fra du har sat disk nr 2 som slave
Avatar billede majsmarken Nybegynder
20. november 2003 - 09:28 #2
... og du bør lige skrive hvilket OS du bruger...
Avatar billede reneface Nybegynder
20. november 2003 - 12:43 #3
Jeg har sat den som "slave" jeg bruger XP..men det har ikke noget at sige umiddelbart
Avatar billede hottadpole Nybegynder
20. november 2003 - 20:05 #4
Din disk har mistet partitionstabellen som minimum. Det betyder måske ikke noget, men kan være et symptom på noget meget værre. Se hvad du kan finde omkring file recovery via http://www.google.dk og red hvad der reddes kan. Måske kan en ompartitionering og formatering bringe disken i orden igen. Det har hjulpet mig et par gange. de andre gange var disken ved at dø og der var intet at gøre.