Avatar billede lemk5 Nybegynder
19. november 2003 - 22:24 Der er 1 kommentar

hyle tone fra gfx kort

Hej
Har netop fået mig et nyt MB asus a7n8x deluxe. Mit problem er nu at mit gfx kort(daytona TI-4200) er begyndt at hyle. Det er ikke blæseren men selve gfx kortet...
Det mystiske er nu at hvis jeg placeren min finger oven på kortet et bestemt sted ude i siden, forsvinder hyletonen. Der var ingen problemer på det gamle MB men nuu ja hylder det helt vildt. Det mest irriterende er nok at hyle tonen også ryger ud i lydkortet (har to det samme på begge).

Er der nogen som har nogen der kan fixe det eller er det et nyt gfx kort ?
Avatar billede enriko Nybegynder
02. juli 2005 - 01:20 #1
det er fordi det sidder ikke helt i stikket eller stikhuset.. du skal have den sidden godt.. jeg kender problemet fra min grafikkort hvor min pc hylder også når min grafikkort sidder skævt osv.