Avatar billede ThomasK Nybegynder
19. november 2003 - 21:59 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Hvor finder jeg følgene programmer.?

Jeg skal bruge et program hvor jeg kan indrette rum fx. en lejlighed i 3d.

Og et program som hedder "Zoom Browser"

Hjælp mig.
Avatar billede tinepingvin Nybegynder
19. november 2003 - 22:00 #1
zoombrowser finder du nok på canons hjemmeside www.canon.dk kender ikk det andet.
Avatar billede the_legend Nybegynder
19. november 2003 - 22:01 #2
har et digital kamera som har noget software med som hedder netop zoombrowser og det kan ikke indrette noget i 3d. Så det er nok et andet program for det kan zoom browser ikke
Avatar billede bredker Nybegynder
19. november 2003 - 22:07 #3
http://www.imsi.dk/
floorplan 3d er et kanon pogram til det og nemt at bruge
Avatar billede bredker Nybegynder
19. november 2003 - 22:07 #4
kik under dawnload
der kan du hente pogrammet
Avatar billede ThomasK Nybegynder
19. november 2003 - 22:10 #5
Er stadig interresseret i hjælp!!
Avatar billede tinepingvin Nybegynder
19. november 2003 - 22:10 #6
?
Avatar billede bredker Nybegynder
19. november 2003 - 22:12 #7
hvilken hjælp er det du søger
du har fået svar på det spm , så du må sige hvad det er du mangler hjælp til
Avatar billede brainless Nybegynder
19. november 2003 - 22:16 #8
Hejsa, hvis det er rum som køkken/bad og garderode, har "kvik køkkener" lavet et program som skulle være lige til at gå til, det kan findes på http://www.kvik.dk/article.asp?PID=385
Ellers har "ikea" også lavet et gratis program hvor du kan indrette bl.a køkkener (og sikkert også andre) det kan findes her http://www.ikea.dk/ms/da_DK/rooms_ideas/kitchen/download.html
- Måske det kan bruges?
Avatar billede brainless Nybegynder
19. november 2003 - 22:23 #9
-forresten, zoombroser følger med mange canon camera (bl.a. A70, ved jeg), der kan findes en update på http://ww2.canon-europe.com/zoombrowser/ -men den er jo ikke meget ved, hvis du ikke har den originale cd ;-) -Skriv evt. en email på casper_klitgaard@msn.com mht. zoombrowser