Avatar billede vindermartin Nybegynder
19. november 2003 - 21:06 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

et par spg

Først vil jeg gerne vide om jeg på nogen måde kan få IIS til XP hpme. Jeg har dl noget der hedder IIS 6.0 manager.. er det noget der kan bruges?

Da jeg aldrighar kunne finde IIS til home har jeg haft chilisoft ASP og det er fint bortset fra jeg ikke kan bruge det mere. Jeg har afinstalleret det hele, næsten for når jeg skal installere cilisoft igen så står der at der er noget tilbage.. hvordan kan jeg fjerne det hele? Kan ikke finde flere filer til det!!

Noget andet jeg kan bruge til at køre ASP og access lokalt?
Avatar billede arne_v Ekspert
19. november 2003 - 21:20 #1
IIS er ikke supporteret på XP Home Edition.

Der findes vejledninger til at få det til at virke på nettet. Men det
er ikke supporteret af Microsoft og jeg tvivler på lovligheden af dette.

Hvis du vil teste ASP tror jeg du er nødt til at gå op i XP Prof Edition.

Beklager.
Avatar billede darkside Nybegynder
19. november 2003 - 21:21 #2
Du kan da bare bruge PWS, Den kan nemt køre på XP home.
Avatar billede vindermartin Nybegynder
19. november 2003 - 21:21 #3
ved du hvordan man fjerner alle filer der hører til chilisoft ASP?
Avatar billede darkside Nybegynder
19. november 2003 - 21:23 #4
Kan du ikke fjerne den gennem tilføj/fjern programmer ?
Avatar billede vindermartin Nybegynder
19. november 2003 - 21:23 #5
darkside>> hvor kan jeg hente PWS?
Avatar billede vindermartin Nybegynder
19. november 2003 - 21:24 #6
darkside>> det har jeg gjort men når jeg skal installere den nye siger den stadig der er filer
Avatar billede vindermartin Nybegynder
19. november 2003 - 21:27 #7
hvor kan jeg hente PWS??????????
Avatar billede darkside Nybegynder
19. november 2003 - 21:29 #8
Har ikke lige et link, giv mig 5 min så skal jeg se om jeg kan finde noget
Avatar billede darkside Nybegynder
19. november 2003 - 21:34 #9
http://coveryourasp.com/PWS.asp

Se her hvordan du henter den.
Avatar billede arne_v Ekspert
19. november 2003 - 21:35 #10
Så vidt jeg ved er PWS ikke supporteret pÅ XP.
Avatar billede arne_v Ekspert
19. november 2003 - 21:35 #11
Avatar billede vindermartin Nybegynder
19. november 2003 - 21:46 #12
er der så ingen der ved hvordan jeg kan få fjernet alt at chilisoft ASP???
Avatar billede vindermartin Nybegynder
19. november 2003 - 21:54 #13
hvis jeg har win xp prof liggende kan jeg så bare sætte den i og opdatere den så til den version?
Avatar billede arne_v Ekspert
19. november 2003 - 22:04 #14
Det påstår:
http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/using/howto/gettingstarted/guide/installquick.asp
http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/using/howto/gettingstarted/guide/default.asp

Jeg har aldrig prøvet !

(og personligt plejer jeg at foretrække at nyinstallere i.s.f. at opdatere)