Avatar billede brainless Nybegynder
19. november 2003 - 19:57 Der er 1 løsning

Tecra 8100 - Skærm tænder ikke

Hejsa

Jeg har et ret irriterende problem på min bærbar (Toshiba Tecra 8100). Skærmen vil ikke tænde mere end hvert 10-15. gang.
Har rodet lidt med de forskellige komponenter, selvom der ik er ret mange muligheder...
- Hvis jeg fjernet batteri, dvd-drev og diskettedrev, sætter strøm til, og tænder er skærmen sort efter opstart. Hvis jeg derimod straks efter jeg har sat batteri og dvd-drev i maskinen igen, starter maskinen med og uden strøm tilsluttet, virker skærm billedet fint igen. Lige indtil maskinen bliver slukket igen :-(
- en anden fejl er at keyboardet pludseligt stopper med at fungere, gerne sammen med andre komponenter (meget underligt) Begge ting er startet på samme tid, men kan selvfølgeligt desvære ikke huske hvad der lavede fejlen...

Denne måde at bruge en pc på, er lettere belastende... -og særligt svært at installere windows!
Håber der er nogle som har en ide til hvad der kan være galt, og måske endda har en løsning på problemet. Løsningen er 100 værd!
Avatar billede brainless Nybegynder
19. november 2003 - 22:09 #1
ok, så prøver vi lige noget andet... (håber ik det er imod reglerne!)