Avatar billede odder Nybegynder
19. november 2003 - 19:32 Der er 1 kommentar

Søgemaskine med særlig feature?

Jeg er på jagt efter en søgemaskine/robot på nettet, men den SKAL have en bestemt funktion:
Man skal kunne bruge såkaldte joker tegn (*), dvs. hvis jeg f.eks. søger på "25 s* og 7 d*", så skal der fremkomme alle de hjemmesider som indeholder denne eksakte tekst, f.eks. :"25 soldater og 7 damer" eller "25 sømænd og 7 drømme".
Håber virkelig I kan hjælpe.
Avatar billede bufferzone Praktikant
19. november 2003 - 19:40 #1
Som jeg forstår det er der ingen der rigtig kan dette. De fleste slås lidt med søgninger på ental og flertalsendelser. Den der er bedst til dette er Altavista. prøv at læse her

http://searchengineshowdown.com/features/av/review.html

Unfortunately Google does not support wildcards as thoroughly as AltaVista does. The only wildcard Google supports is a full-word wildcard: "three * mice" finds three blind mice, three blue mice, three green mice, etc. So you'll have to use OR.