Avatar billede lockdown Nybegynder
19. november 2003 - 19:14 Der er 10 kommentarer

Alle mine spil kører langsomt - men jeg har splinterny com!

Ok... Jeg har lige købt en ny com:

2,4 Ghz
Gerforce 4 128 MB
512 DDR RAM

yadda yadda... og alligevel kører Generals og Wroms 3D omkring 5 gange langsommere end normalt (altså 20% af alm. hastighed)...

Hvordan kan det være? Jeg har den nyeste detonator? Nogle gode dieer?
Avatar billede wickedd Juniormester
19. november 2003 - 19:20 #1
Hop ind i BIOS, og vælg 'Highest performance' .. Så skulle der meget gerne komme knald på
Avatar billede lockdown Nybegynder
19. november 2003 - 19:41 #2
Øhhh uddybelse tak! Det der for jeg intet ud af...
Avatar billede wickedd Juniormester
19. november 2003 - 19:51 #3
Ja det kan da ikke uddybes mere end det!
Avatar billede lockdown Nybegynder
19. november 2003 - 20:08 #4
Det kan det da... Min BIOS har slet ikke "Highest Performance" nogen steder så det er da en dårlig forklaring! Jeg har desuden også Directx 9 hvis det gør en forskel...
Avatar billede bjuhl Nybegynder
20. november 2003 - 15:00 #5
Har du tjekket for Spyware, virus mv.

Flyv lige forbi www.spywarefri.dk og kør nogle forskellige scanninger. De ligger under menupunktet Online værktøjer.
Avatar billede lockdown Nybegynder
20. november 2003 - 18:00 #6
Ja
Hjælper ikke
Avatar billede wickedd Juniormester
20. november 2003 - 21:17 #7
Highest performance, Best performance osv. Det skulle meget gerne være på forsiden i din bios, ellers er det vist den første af slagsen..
Avatar billede wickedd Juniormester
20. november 2003 - 21:36 #8
Nå men for lige at pointere mit svar, så gjorde jeg det som jeg skriver deroppe.
Der hoppede min comp fra 6000 i 3DMark til 10500 .. Så det gør altså en forskel
Avatar billede lockdown Nybegynder
20. november 2003 - 21:37 #9
Jeg har en AWARD BIOS... Kan det være derfor jeg ikke kan finde det!?
Avatar billede wickedd Juniormester
22. november 2003 - 13:50 #10
Det har jeg også ...