Avatar billede psychopath Nybegynder
11. januar 2001 - 15:29 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

Gratis Webhotel

Hejsa Eksperter...

i kunne vel ikke hjælpe mig med at finde et gratis Webhotel der understøtter: MySqL, Php, Php3...

Avatar billede tentakkel Nybegynder
11. januar 2001 - 15:34 #1
Avatar billede tommyf Nybegynder
11. januar 2001 - 15:39 #2
www.hosting.jmwebdesigns.com
Plads: 36mb
POP3: 5
FTP: Ja
FP: Ja 2000
CGI: Ja
PHP: Ja PHP3
Har vist også MySQL

www.freepaq.dk
Plads: Fri
PHP: Ja
ASP: Ja
mySQL: Ja
Perl: Ja
pop3: Ja
Banner: Øverst på alle sider
Avatar billede NanoQ Nybegynder
11. januar 2001 - 15:39 #3
Avatar billede tommyf Nybegynder
11. januar 2001 - 15:39 #4
nanoq>>> 3sek for sent ;o)
Avatar billede tommyf Nybegynder
11. januar 2001 - 15:40 #5
Avatar billede halnet Nybegynder
11. januar 2001 - 15:42 #6
... IGEN ...

BRUG SØGEFUNKTIONEN HER PÅ EKSPERTEN - DETTE SPG. HAR VÆRET STILLET CA. 50 GANGE DEN SIDSTE UGE!!

... IGEN ...

- Anders
Avatar billede halnet Nybegynder
11. januar 2001 - 15:43 #7
Sorry... der kom vist et surt opstød... tag det ikke personligt ;o)

- Anders
Avatar billede doeleman Nybegynder
11. januar 2001 - 15:43 #8
Avatar billede bacardil Nybegynder
11. januar 2001 - 16:03 #9
Avatar billede bacardil Nybegynder
11. januar 2001 - 16:04 #10
Hmm..

Husk at kopier HELE URL´en for at se alle de gode gratis webhoteller :o)
Avatar billede vandhunden Nybegynder
11. januar 2001 - 16:04 #11
www.trab.dk

Jeg mener at den er nede idag... hehe. Men den plejer at være oppe.
Avatar billede tommyf Nybegynder
11. januar 2001 - 16:05 #12
Halnet>>> \"Søgefunktion på eksperten\"? Er det ikke den by der ligger 10km fra provincbyen \"Stabile gratise webhoteller\" i Rusland?
Avatar billede bacardil Nybegynder
11. januar 2001 - 16:07 #13
vand> Nja.. trab.dk er nede 3 ud 2 dage
Avatar billede vandhunden Nybegynder
11. januar 2001 - 16:18 #14
baca> Nja.. jeg mener bestemt den var oppe et par minutter her til middag.
Avatar billede bacardil Nybegynder
11. januar 2001 - 16:23 #15
*lol*
Avatar billede blood Nybegynder
11. januar 2001 - 16:28 #16
bacardil

Jeg har en målign på trab.dk som tjekker hver 5 minut om siden er nede
siden har ikke været nede siden ..... idag :-) nej siden engang i jule dagene hvor den var nede fordi administratoren var til TP (Theparty) og serveren var gået død

Men jeg tror at trab er nede fordi teledanmark ennelig har fået taget sig sammen til at give ham hans nye adsl linie (jeg kan ikke spørge ham han er ikke på ICQ) men jeg kan også kun anbefale www.Trab.dk
Avatar billede bacardil Nybegynder
11. januar 2001 - 16:37 #17
Chancen for at den måling TeleDanamrk levere med deres ISDN/ADSL er korrekte er lige så stor, som min chance for at vinde den store gevinst på Lørdag.

<snip>
var nede fordi administratoren var til TP (Theparty)
</snip>

Ja sådan er de Gratis tjenester... de er sq til TP ;o)

<snip>
men jeg kan også kun anbefale www.Trab.dk
</snip>

Har jeg oxo gjort en del gange, men nu syntes jeg næsten at trab´s nedetid er for stor, den minder for meget om infopaq..
Avatar billede psychopath Nybegynder
15. januar 2001 - 18:18 #18
Desvæære allesammen skal bruge pointene til noget andet (ingen af jer fandt et godt WebHotel)
Avatar billede psychopath Nybegynder
15. januar 2001 - 18:21 #19
Desværre ingen gav mig en god idé..!
Avatar billede halnet Nybegynder
15. januar 2001 - 18:47 #20
Underligt... der er da masser af forslag... men du har selvfølgelig også været aktiv i dit spørgsmål og peget os den rigtige vej - not!

- Anders
Avatar billede blood Nybegynder
15. januar 2001 - 18:53 #21
psychopath

Dit spm var!!!

<SNIT>
Hejsa Eksperter...

i kunne vel ikke hjælpe mig med at finde et gratis Webhotel der understøtter: MySqL, Php, Php3...
</SNIT>

Du har fået 5 GODE svar til de beste du kan finde på nettet
Så du kan godt oprette et nyt spm og hoste op med nogle points
Ellers kontakter jeg admin!!!
Avatar billede halnet Nybegynder
15. januar 2001 - 18:58 #22
-> blood
Rolig nu... ;o)
Hvad med bare at putte ham på din personlige blacklist ;o?
Han kan vel ikke blive slettet for at være et kvaj til pointuddeling...

- Anders
Avatar billede blood Nybegynder
15. januar 2001 - 19:03 #23
halnet

Ja det kan jeg jo gøre!!

Men så næste gang gør han det med 200 point og 400 point ............600 point...
Bare fordi han tror at sårdan gør man her på eksperten!!!
Jeg kan huske at jeg gjor sårdan lige i starten og jeg blev svinet til af alle!
Men jeg henger stavig på at han opretter det spm\"
Avatar billede tommyf Nybegynder
16. januar 2001 - 07:30 #24
psychopath<--> Hvilket valgte du så at bruge? Du må jo have fundet et eller andet webhotel, eller forsvandt behovet for et webhotel ligepludselig? Vi andre vil også gerne have et praj hvis du har fundet noget genialt som vi har overset....