Avatar billede zonkeren Nybegynder
19. november 2003 - 18:01 Der er 6 kommentarer

igen igen

har prøvet at downloade nogle progammer omkring fra computer til dvd emnet. jeg har bl.a. prøvet  www.tmpgenc.com, men man er nød tila t have windows 2000.

Ville høre jer om det var nødvendigt at have 2000, eller man kunne nøjes med 98.

Indrømmer at jeg er en klovn til computere, og det kan derfor godt være det er mig der ikek helt forstår det.

Giver resten af mine point, til den der kan skære det ud i pap for mig.

på forhånd tak
Avatar billede henninga Novice
19. november 2003 - 23:17 #1
Du kan fint have windows 98. Prøv at kigge på denne officielle side:
http://www.tmpgenc.net/e_main.html
Avatar billede victor-1 Nybegynder
20. november 2003 - 02:45 #2
Avatar billede bleze Nybegynder
20. november 2003 - 14:30 #3
Video encoding er ikke en simpel ting.  Det tager lang tid at sætte sig ind i og forstå alle aspekter.  Hvis du ikke er teknisk så er det nok bedre at bruge nogle af de mere kommercielle application til dine video behov, feks Pinnacle Studio 8...
Avatar billede henninga Novice
20. november 2003 - 20:21 #4
Hvis du gerne vil læse lidt om videoredigering kan jeg anbefale  www.abmedia.dk/video
Der finder du også en side med links til mange forskellige danske hjemmesider om video og videoredigering og programmer til samme.
HenningA
Avatar billede squiip Nybegynder
24. november 2003 - 02:22 #5
Du kan gå ind på denne side: http://dvdrip.dk der er det hele skåret ud i pap, og på dansk. Det er ret nemt at finde ud af med de guides der er på den side.
Avatar billede henninga Novice
24. november 2003 - 18:59 #6
Hvad finder du ud af ???