Avatar billede zn1ske Nybegynder
19. november 2003 - 15:28 Der er 2 kommentarer

Problemer med Internet explorer

når jeg kommer lidt rundt på nettet og åbner forskellige hjemmesider kommer den til et tidspunkt hvor den siger den "søgesiden kunne ikke åbnes" som om den ikke eksisterede men prøver alle mulige hjemmesider ingen virker... Men når jeg genstarter computeren virker det igen indtil jeg har åbnet x antal hjemmesider.
Avatar billede magictouch Nybegynder
19. november 2003 - 18:19 #1
Funktioner-internetindstillinger-slet filer og cookies-indstillinger, sæt din temporary internet files mappe til ca. 100 mb
Avatar billede magictouch Nybegynder
22. november 2003 - 07:53 #2
Virker det?