Avatar billede lyders Nybegynder
19. november 2003 - 15:26 Der er 1 løsning

Tilgang af egne objekter i Borland Builder

Hej,

Jeg har lavet en klasse som pakker et TChart objekt ind. Da jeg først lige er begyndt at benytte Borland Builder 6, er mit problem nu at jeg gerne vil have givet et objekt af min egen klasse med til diverse metoder/events på en form, eller sørget for at disse kan se objektet så jeg kan tilgå dets metoder.

Hvordan gøres noget sådant? Evt. pege mig i retning af noget læsestof :-)

Sig endelig til hvis ovenstående beskrivelse ikke er forståelig/fuldstændig :-)
Avatar billede lyders Nybegynder
19. november 2003 - 20:06 #1
Problem solved :)