Avatar billede hebsbebs1 Nybegynder
19. november 2003 - 13:43 Der er 9 kommentarer

Manual til Canon EOS300 på Dansk - HVOR

Er der nogle som ved, hvor jeg kan hente/downloade en dansk manual til Spejlrefleks kamera Canon EOS 300????
Avatar billede andersenph Nybegynder
19. november 2003 - 14:03 #1
http://www.photoshop.dk/product.asp?pid=30100489

Det kan du her. Dvs. du kan bestille den her. Den koster 200,-
Avatar billede jensendk Nybegynder
19. november 2003 - 14:27 #2
Den er  vel fulgt med hvis du har købt kameraet i Danmark?
Avatar billede farmergirl1 Nybegynder
19. november 2003 - 16:11 #3
Du kan henvende dig på http://www.canon.dk der er det muligt at downloade manualer, drivere o.l.
det er gratis *s*
Avatar billede farmergirl1 Nybegynder
19. november 2003 - 16:16 #4
Avatar billede farmergirl1 Nybegynder
19. november 2003 - 16:24 #5
Du kan også prøve denne mail adr. til min bror, han kan næsten helt sikkert hjælpe dig. flemming@fl-foto.dk
Avatar billede bleze Nybegynder
19. november 2003 - 16:57 #6
Canon påstår de ikke har digitale versioner af danske manualer (hvordan de så kan leveres på papir fatter jeg ikke).  De vil have alt fra 350-500 kr for en dansk manual.    Jeg har prøvet at rykke dem men de har en lorte support.  Boycot dem de er nogle spader.
Et canon cam er et canon om det er købt i tyskland eller danmark. At canon danmark så vil malke 500 kr ud af folk synes jeg er latterligt
Avatar billede farmergirl1 Nybegynder
19. november 2003 - 17:05 #7
man skal somregl kende nogen, der kender nogen, der............

man skal have fat i sælgere de er somregl mere medgørlige
Avatar billede jesperhaun Nybegynder
18. december 2003 - 13:56 #8
Canon har aldrig tilbudt download af manualer på dansk. Men du kan hente den engelske manual her http://www.canoneos.com/digitalrebel/download/manual.pdf. Så svær er den heller ikke at forstå.
Avatar billede jepouls Nybegynder
18. december 2003 - 13:59 #9
Canon har, lige siden det allerførste EOS kom på markedet, forlangt betaling for en ny brugervejledning. End ikke fotohandlere kunne få en gratis.