Avatar billede jonasclub-p Nybegynder
19. november 2003 - 11:51 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

hvad synes i

Jeg har nu lavet en del om på www.club-p.dk  og ville gerne høre jeres mening om siden. Hvad synes i hvad er godt og hvad kan laves bedre
Avatar billede overchord Nybegynder
19. november 2003 - 12:06 #1
Personligt synes jeg at menu-teksterne med det hvide omkring er lidt for utydelige/taagede. Dette ville ikke goere saa meget hvis du f.eks havde en mouseover effekt som fremhaever det menu-omkring man holder musen paa.

Der virker lidt tomt ovre til ventre med kun to elementer under bruger-menuen og saa et stort hvidt omraade nedenunder. Enten lav listen over nyeste profiler laengere (flyt op) eller overvej evt at bytte rundt saa du har de normale menu elementer (Fester, Club P osv) i den lodrette kolonne og bruger menuen i den vandrette.

Jeg synes at de blaa kanter omkring center-omraadet er for brede - de sluger en masse plads.

Selve logoet er flot men virker paa en eller anden maade lidt malplaceret - maaske fordi det ligger saa langt inde paa siden. Jeg ville placere det naermere opppe mod venstre hjoerne (evt over din bruger-menu hvilket ville eliminere noget af al den tommme plads du har nedenunder).

Nyheds-blokken i midten er ikke samme bredde som blokken med 3 nyeste billeder hvilken bryder symmetrien lidt. Dette gaelder generelt ogsaa for de andre sider paa sitet - det ville se bedre ud hvis alle de centrale elementer's bokse havde samme bredde.

Men det er en god start og det kan sagtens komme til at se rigtigt godt ud!
Avatar billede plumo Nybegynder
19. november 2003 - 13:26 #2
Jeg ville helt klart anbefale at du gjorde knapperne en del tydeligere, eller bare lave en rollover på dem.

Og når du nu bruger scroll i din tabel, hvorfor så ikke lave et css-style til den?

Ellers ser det nu meget fornuftigt ud. keep up the good work ;)
Avatar billede plumo Nybegynder
19. november 2003 - 13:28 #3
Jo, lige en ting mere! Jeg syntes at når man trykker på opret bruger, så skal den ikke komme i en popup!
Avatar billede mlnc Nybegynder
19. november 2003 - 21:18 #4
Cool site meen!!! Få lavet rollover på menuerne, og undgå scrollbar. Jeg kører 1024x768 og få 2 scrollbars. Den du har lavet i tabellen er ok, men prøv om du ikke kan undgå den anden.