Avatar billede k.drejer Nybegynder
19. november 2003 - 11:40 Der er 4 kommentarer

Kan ikke logge på Hotmail fra egen PC !

Kære experter - jeg kan ikke logge på min hotmailkonto. Efter at have tastet korrekt kontonavn og password får jeg flg.
fejlmeddelelse:

"Siden kan ikke vises
Den side, du søger efter, er ikke tilgængelig. Der kan være tekniske problemer på webstedet, eller det kan være nødvendigt at ændre webbrowserindstillingerne."

Det skal siges at hotmail er registreret som en af de sikre hjemmesider i mine indstillinger

Hvad er problemet og hvordan løser jeg det...?
Avatar billede knolde2000 Nybegynder
19. november 2003 - 11:42 #1
Det er hotmials servere der er nede, eller ude af funktion, det har ikke noget med din pc at gøre.
Avatar billede stieper Nybegynder
19. november 2003 - 11:44 #2
Hvor ofte har du fået denne fejlmeddellelse i forbindelse med login på hotmail?

Ville vente lidt tid, hvis jeg var dig - og så prøve igen. Ofte når man får den fejlmedd. er det jo ikke ens egen computer som fejler noget, men derimod den website man forsøger at komme ind på, som evt. er gået ned...

Når f.eks. nogle af de store web-sites skal opdatere deres servere, ja så bliver de nødt til at lukke siden ned for en stund, inden man kan logge ind igen.

Simon
Avatar billede aovergaard Nybegynder
19. november 2003 - 12:29 #3
Jeg vil vædde med at den ligger i klassificeret zone, og det er derfor du ikke kan logge ind. Jeg har selv prøvet det. Du skal have den fjernet fra denne zone, så kan du atter logge dig på din hotmail.

Gå i start - kør - skriv: regedit. Find og marker denne mappe: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\ZoneMap\Domains

I denne mappe vil du finde en undermappe som hedder msn.com Du klikker på + ud for domains, så kan du se alle undermapperne. Marker den msn.com mappe og klik på delete. Hvis den er her, så er det derfor du havde problemet, og det skulle så virke igen.
Avatar billede zn1ske Nybegynder
19. november 2003 - 15:32 #4
Lidt ekstremt men prøv evt. at formatere