Avatar billede lobos Nybegynder
19. november 2003 - 09:03 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

kopiere alt harddisk indhold

Hejsa

Har lånt en harddisk hvor der er installeret win2000 på, nu skal den afleveres og jeg har været ude at købe en ny.
Hvordan får jeg på den nemmeste måde kopieret alt indhold over på den nye, sådan at den bare skal sættes til og så kører systemet igen.

Der er en stor partition på begge hardiske.

Hvis jeg prøver at gøre det i Windows 2000 så kommer den med at filen er i brug, delingfejl osv. på diverse filer.

Lars
Avatar billede sn0wflake Nybegynder
19. november 2003 - 09:05 #1
Brug Norton Ghost.
Avatar billede scoredyr Nybegynder
19. november 2003 - 09:05 #2
Prøv Norton Ghost...... det er dog en smule dyrt :-D
Avatar billede scoredyr Nybegynder
19. november 2003 - 09:05 #3
:-D 2 sek efter
Avatar billede roadi Nybegynder
19. november 2003 - 09:06 #4
Du kan evt. også bruge Partion Magic...
Avatar billede krukken Juniormester
19. november 2003 - 09:07 #5
Brug et krydsetkabel og gør det igennem netkortet!
Avatar billede lobos Nybegynder
19. november 2003 - 09:36 #6
Norton Ghost laver vel kun en image fil af hardisken,  eller hvad.

roadi> hvordan gøres det med Partion magic?

Lars
Avatar billede lomse Nybegynder
19. november 2003 - 10:05 #7
Er ikke helt sikker, men kan nero ikke lave en fuld bacup af HD.

Mvh.
Thomas
Avatar billede gchris5 Praktikant
19. november 2003 - 11:32 #8
Ghost kan lave en "disk to disk" kopi!

Du boot bare på en ghost diskette og vælge disk til disk! Og den er klog nok til at vælg den der er noget på (den lånte) som source og den nye og uformatterede som distination
Avatar billede roadi Nybegynder
19. november 2003 - 22:04 #9
Partion magic kan enten lave Partion kopiering eller disk kopiering, hvor den kopiere en hel disk til en anden..

Man sætte begge diske i maskinen og booter fra CD'en, som partionmagic ligger på..

Når den er startet op for man så en GUI op hvor så vælger hvad man vil gøre..

Pære let..